Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Västkusten lördag – where to?

• gonzo

Medlem
    14 november, 2008 vid 20:51

ni kommer sikta på den tiden då jag hämtar upp er runt om i vbg

• surfbasse

Medlem
    14 november, 2008 vid 21:14

om nån har en go trevlig tjej som e barnkär och skall med å vill mysa med min lilla busiga grabb på 4 bast medans jag surfar så e jag på vart som helst…-.

• gonzo

Medlem
    15 november, 2008 vid 06:36

sofia vill gärna passa den

• emil-2

Medlem
    15 november, 2008 vid 06:51

Är ett gäng som drar ut till getskär på förmiddan, själv ska jag bara vänta på att tvätten blir klar……….mindre kul

• skotten

Medlem
    15 november, 2008 vid 22:56

Calle, I miss you dude, thanks for an awesome party last time we were up, I had a flashback today…

• callekuling

Medlem
    16 november, 2008 vid 18:55

@skotten 516178 wrote:

Calle, I miss you dude, thanks for an awesome party last time we were up, I had a flashback today…

Känns som om det är dax för en “drabbning” snart igen..

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Västkusten lördag – where to?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.