-
Västra blekinge imorgon tisdag?
Nån som ska ut runt sölvesborg imorgon eller måste jag åka ner till landskrona på en chansning?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Västra blekinge imorgon tisdag?
Nån som ska ut runt sölvesborg imorgon eller måste jag åka ner till landskrona på en chansning?
LA eller om vinden är för nordlig JP/Habo 8-10 hela dagen imorgon
Hej. Kanske var det dig jag träffade i sandviken i Tisdag och onsdags?
Det är ju inte så många som kajtar i västra blekinge men jag brukar vara ute när det blåser och har hittat några till här som jag brukar smsa när det blåser.
Om även östra blekinge är intresant för dig då tycker jag du ska kolla Facebook gruppen Det blåser vart åker vi.
Pmar dig mitt mobil nr så kan du höra av dig nästa gång du ska ut.
Schysst, befinner mig dock inte där så ofta, men sparar det till nästa säsong då jag nog är på plats igen.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Session › Västra blekinge imorgon tisdag?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.