• kitelife

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 07:55

Jo det går…

• patrikol

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 19:48

Kanon svar wink.gif

• backe

Medlem
    24 augusti, 2003 vid 20:46

Bästa grejjen “Aquaseal” / “Aquasure”
    Det har bytat namn en gång och jag minns inte vilket det är som gäller. Väldans bra till neoprene men fäster även på lite allt möjligt. Stelnar till en klar elastisk fog. Bara att blaffa po!
    Har du svårt att hitta det, prova i nån sportfiskebutik.

Tips. förvaras gärna i frys för en helvetisk hållbarhet.

Backe (asnöjd men gotlandsvädret)

• anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2003 vid 23:54

Bsmedman har nått sånt där klet på sin dräkt fråga han, jag har lagat med neoprenkleber sjuukt bra men sjuuukt farligt, fet dödskalle symbol på tuben, jag fick utslag på händerna efter ha använt skiten, så akta dig, skiten luktar så där syrligt gött osse riktigt farligt med andra ord…

• anonym-anvandare

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 09:38

Hej!
    Please – hör av dig om du får svar.
    Jag oxå har en som jag vill laga.
    Lasse
    (lassesunden@hotmail.com)

• skutt

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 10:56

Liqvisol tror jag det hette troligen samma sak som aquaseal typ . Använde det först nämda och lagade min dräkt igår blev kanonbra rengör lägg på massan och stryk ut med lite spott på fingret ( helvetiskt kladdigt ) härdar på 16 tim klart . köpte min tub i en järnaffär .

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.