Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt i WA ?

• Våtdräkt i WA ?

Publicerad av anonym-anvandare på 20 december, 2004 vid 19:42

Är det någon som är nere i WA just nu som kan berätta om det behövs våtdräkt ?
    Jag åker ner på torsdag och stannar en månad. Tänker vara i Lancelin & Geraldton men åker kanske ner mot Margaret River också. Hade tänkt ta med shorty, men har lite trångt i packningen. Kan man skippa den och bara köra med rashguard ?

calle svarade 20 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • robin

Medlem
    21 december, 2004 vid 08:01

Inte för att jag vet hur det är där nu, men jag hade packat shortyn! Det går att segla utan men det är klart skönare med.

• bonasurf

Medlem
    21 december, 2004 vid 08:58

3/2 shorty är helt rätt. För mycket sol för att segla utan.

• calle

Medlem
    21 december, 2004 vid 11:15

Jag var i Geralton för några år sedan och tyckte definitivt att det var skönt med en kortärmad/kortbenad våtdräkt.
    Du kan ju alltid köpa en billig där om inte annat.
    / Calle

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt i WA ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.