Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt Ion strike

• Våtdräkt Ion strike

Publicerad av not100 på 29 januari, 2009 vid 19:40

Kan någon som använder Ion Strike våtrdräkt säga hur de passar storleksmässigt.Är de större eller mindre än typ neil pryde . Hur är dragkjedjan ? Lång eller kort ? .Jag bor en bra bit ifrån närmaste butik så jag försöker att finna svar härifrån. Jag är kort och tjock så om de är töjbara vore det bra

ulrik svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • goose

Medlem
    29 januari, 2009 vid 20:57

Jag köpte en ION Strike förra våren och är mycket nöjd. Betydligt bättre kvalle än NP som jag tidigare kört med.

Gällande storlekar. Det går att hitta mått på IONs hemsida. Finns även mått på NPs hemsida. Min rekommendation är att jämföra måtten. Jag köpte samma storlek som jag hade på NP (3000 series), passade perfekt. Dragkedjans längd är inget jag tänkt på, är nog likvärdigt som NP.

• ulrik

Medlem
    30 januari, 2009 vid 12:50

Kan inte jämföra med NPs dräkt men måste säga att jag är mycket nöjd med min Ion Strike. Rörlig, varm som tusan men dragkedjan kunde ha varit längre.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt Ion strike

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.