Senaste nytt Forums Vågsurfing våtdräkt köpes

• våtdräkt köpes

Publicerad av emm på 27 augusti, 2007 vid 12:37

Behöver en tjockare våtdräkt för typ 2mån till sept/okt i svea… 6.2 kanske? 2.2 shortie är alldeles för kallt har jag märkt=) Har nu en quiksilver xtra small i herr strl…

så om nån har en lite fetare wettie till salu let me know!? tack o bock em

emm svarade 17 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • danielf

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 22:20

Om du inte är ultra frusen så klarar du dig säkert med en 4/3:a och skor. Ev. kan du dubbla upp med en 1mm neopren rashguard under. Mitten på oktober brukar vinterdräkten få åka fram, men dumt att investera i en sådan om du inte tänkt surfa mellan okt/nov-apr/maj.

Försök få tag på en dräkt för tjejer också (för jag antar du är det), sitter den tight och bra så håller den dig varmare. Tänk på att den töjer sig när den blir blöt, så känns den lite tight torr, så blir den säkert perfekt i vattnet.

• emm

Medlem
    28 augusti, 2007 vid 19:52

Tackar ska kolla det… nah åker tillbax till oz nu när det blir kaaaaallt:laugh:

• hattfan

Medlem
    28 augusti, 2007 vid 20:18

Åh fasen det låter inte fel, jag tänkte precis posta http://www.shore.co.uk/prodpage.asp?type=sub&sub=SALWETS dom rear som galningar där, jag köpte min där, funkar väldans bra om du skulle vilja köpa. Var i oz håller du hus?

• emm

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 13:40

Tack ska se om jag hittar nåt där… allt är ju så dyrt här i norr… tack gode gud för bikini surfen:cool2: Har bott i östra… men e sugen på västra.. stannar där det känns bra i hjärtat… blir nog östra sen ändå… blir alltid fast där om nån konstig anledning…
    keep smiling guys!

• emm

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 14:06

hey hattfan… checkade sidan… hur funkar det med storlekar när man köper på nätet??? gillar ej våtdräkter som stryper åt i halsen som många gör… o vill ha lite paddle space i armvecket m.m…
    Annars var det ju bra priser!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing våtdräkt köpes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.