Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Våtdräkt till en flicka

• Våtdräkt till en flicka

Publicerad av fate på 24 juli, 2007 vid 07:07

Jag är på jakt efter en våtdräkt till en tjej som har börjat att kitesurfa.

Vad är bra våtdräkter? Märken att rekommendera.

Har kollat lite på en Pro Limit Pure Girl Extreme. Vad tror ni?

gh0st svarade 17 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • cougar

Medlem
    24 juli, 2007 vid 15:41

Hej!

Jag köpte en Salomon våtdräkt speciellt utformad för tjejer på rea på Udéns sport i Gbg förra hösten. Är grymt nöjd med den på alla sätt och vis- helt enkelt en våtdräkt att rekommendera! Bra limmade sömmar och ett bra system för att hålla tätt kring halsen. Min är en 5/3:a vilket gör att jag kan använda den från tidig vår till sen höst och köra riktigt långa säsonger om jag kompletterar m t.ex. huva och våtskor. Tror den kostade ca 1400 kr på 50 % rea. Vet dessvärre inget om Pro-Limits våtdräkter…

• pihlblad

Medlem
    24 juli, 2007 vid 16:34

Hej!

Kompisens flickvän har en som hon vill bli av med. En Rip Curl 5/3. Doppad i vattnet i gång (=ny). För mer info ring 070 5619735 (Emilie).

Orka inte logga in, sitter på färjan till Danmark, Klittmöller nästa =).

/Calle:santa:

• gh0st

Medlem
    24 juli, 2007 vid 16:50

@Fate 399621 wrote:

Jag är på jakt efter en våtdräkt till en tjej som har börjat att kitesurfa.

Vad är bra våtdräkter? Märken att rekommendera.

Har kollat lite på en Pro Limit Pure Girl Extreme. Vad tror ni?

Min flickvän köpte den och är väldigt nöjd, till mig själv hade jag nog inte köpt en liknande men det finns inte så mycket att välja på för tjejer vilket är väldigt tråkigt. Men ska hon bara köra på sommaren, tidig höst så duger den helt klart.
    Det finns mycket ett mycket bättre och större utbud vad det gäller våtdräkter för killar än vad det finns för tjejer.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Våtdräkt till en flicka

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.