Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräktsproblem

• Våtdräktsproblem

Publicerad av kate på 10 november, 2007 vid 19:23

Hjälp!

Jag har ett stort problem vad gäller att hitta våtdräkt i liten damstorlek. Min gamla, som är storlek 36, läcker som ett sorl. Jag har provat Neill Pryde, Prolimit, ION, GUL och Salomon. Storlek 36, som tas in i sverige är för stor. Jag har även hört av mig till tillverkarna av Prolimit som har storlek 34,XXS,US 6 för att be dom fixa fram en. Det finns inte än! Jag har sökt sedan i somras.
    Jag är nu lite lätt desperat och sjuuukt nedkyld!

Har ni nåt bra tips, eller kontakt, vore jag överlycklig.
    Barndräkt är inte att tänka på!

/Kate

kate svarade 17 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dubsmith

Medlem
    10 november, 2007 vid 19:51

barndräkter är det enda jag tänker på.

• dubsmith

Medlem
    10 november, 2007 vid 19:54

Ingen är mindre än mig.

Jag kör Mystic, de lär passa.
    Mvh

• Oregistrerad

Gäst
    10 november, 2007 vid 20:38

Har kollat med Mystic. Sverigeshopen on top sports verkar sälja Mauimagic till tjejerna. Har nu skickat en förfrågan.

Tack för tipset!

/Kate

• bicless

Medlem
    13 november, 2007 vid 18:25

Mistals damdräkt som vi säljer på http://www.surfspot.se är liten i storleken och superdupervarm.

Ascans polar är också riktigt riktigt varma och dessa är normala i storleken, dvs de som har 36 vanliga fall brukar funka med 36.

Vi har även filial i Göteborg på gång.

Mvh

Bicless

• kate

Medlem
    14 november, 2007 vid 20:15

Fick grymmt bra service hos On Top Sports. Snabba var dom oxå! Redan efter en dag var dräkten hemma hos mig. Sjukt mjukt neoprene och kanon passform. Den är snygg som fasen!
    Rekommenderar Mystic till er som går i våtdräktstankar!

Mvh Kate

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräktsproblem

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.