• Våtskor??

Publicerad av Knatte på 14 september, 2000 vid 07:40

Nu när temperaturen snabbt sjunker neråt i vattnet, så blir man ju snart tvungen att ta på sig våtdräktskor. Har ett par antika okespor som jag tycker är väderlösa.. Skall därför köpa något nytt/ bättre. Vilka skor är bäst och vilka kedjor (butiker) säljer dessa? Tacksam för synpunkter om hållbarhet funktion osv.

kele svarade 24 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • dude

Medlem
    14 september, 2000 vid 19:23

Mina prolimit tjockaste är jag asnöjd med. finns inget varmare. funkar asbra på brädan också

• the-rock

Medlem
    15 september, 2000 vid 08:08

vet inte vad som e bäst men jag vet vad som e sämst och det är maui magik 5 mm
    det känns som o segla med 12 par ragsokar köp inte dessa

• christerljung

Medlem
    15 september, 2000 vid 08:25

Mina okespor har funkat i 5 år men är lagade/limmade överallt. Det är deras varmaste modell och förutom hållbarheten är jag nöjd med dem. Ett par nya skor ska enligt Peter Hart “köras in” med en joggingtur på asfalt. Fotkänslan Är Viktig.

• mange

Medlem
    16 september, 2000 vid 12:28

Jag har också ett par prolimit skor, de är skitbra på alla sätt, de är varma, de har bra kontakt med brädan, de har också en kraftig gummiförstärkning vid tårna så att det inte blir hål. Jag hade Okespor tidigare och i dem var det stora hål vid stortårna. KÖP PROLIMIT!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 september, 2000 vid 16:25

Jag har dålig erfarenhet av okespor. Har ett par NP nu som är
    ganska sköna. De har hållit i 2.5 år vilket jag anser vara ett bra
    betyg. Skönaste skor jag använt var ett par Atan, kändes som att
    vara barfota! Tyvärr var det ingen vidare kvalitet på dem. Prolimit
    har jag aldrig provat men de ser i varje fall ganska sköna ut…

• kele

Medlem
    16 september, 2000 vid 18:38

Köpte ett par K2 i Danmark -92.
    Stortån gick igenom för tre veckor sen.
    Tyvärr har jag inte sett K2 på länge för
    dom har den bästa kvalite jag stött på.
    La min torrdräkt från -89 på hyllan i våras.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.