• Publicerad av marty på 15 november, 2005 vid 10:14

Nu är det dags, mina gamla våtskor luktar chimpans… Har ni något märke / modell ni kan rekommendera ? Det gäller höst / vinter segling. Hittar Rip curls 5mm på surfcompaniet eller Atans 7mm på SP. Någon med erfarenhet ?

anders_hoffman svarade 18 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • sebbe

Medlem
    15 november, 2005 vid 10:53

atan är helt otroliga, seglade i januari med i år och mina fötter nästan kockade efter 1,5 timme i vattnet, har aldrig varit så varm om fötterna när jag surfat, plus att sulan är super mjuk vilket innebär
    Kan verkligne rekommendera dem som sagt!

• johnm

Medlem
    15 november, 2005 vid 11:04

Köp Atan på vindsurfing.se så sparar du några hundringar! De är suveräna, dock lite begränsad livslängd – på mina fötter iaf.

• marty

Medlem
    15 november, 2005 vid 11:18

Tackar för snabba svar. Jag beställer från Vindsurfing.se direkt och passar på att köpa en bom också smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 november, 2005 vid 11:56

Glöm inte min mastbag crazy.gif

• jps

Medlem
    15 november, 2005 vid 14:00

Kan bara instämma. Atan 7mm (Polar) är helt otroligt varma! Lite hala kanske och kardborrbanden runt skaften håller inte men man svettas i dem oavsett hur kallt det är.

Köp!

• stickan

Medlem
    15 november, 2005 vid 14:15

Kan bara instämma!
    Atan 7mm och du kommer att svettas om fötterna trots att vattent inte är många + grader! Dom bästa skona jag någonsin haft! (har bara testat dom två gånger så jag kan inte säga nått om hålbarheten)
    Tips klipp naglarna!!! polarens Atan modell tunnare har gått sönder vid stortån

Mvh Stefan

• jalla

Medlem
    15 november, 2005 vid 14:25

Tjenare Marty! överlevt alla blåsiga dagar?
    Jag kör Atan våtskor wave! räcker gott och väl på vintern!
    /ses

• marty

Medlem
    15 november, 2005 vid 14:42

Återigen tack för alla svar.

• anders_hoffman

Medlem
    15 november, 2005 vid 15:29

Kan bara instämma i kören och säga ska du ha varma bra skor ska du ha Atan 7 mm!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.