Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Våtskor
-
Våtskor
Publicerad av marty på 15 november, 2005 vid 10:14Nu är det dags, mina gamla våtskor luktar chimpans… Har ni något märke / modell ni kan rekommendera ? Det gäller höst / vinter segling. Hittar Rip curls 5mm på surfcompaniet eller Atans 7mm på SP. Någon med erfarenhet ?
anders_hoffman svarade 18 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
atan är helt otroliga, seglade i januari med i år och mina fötter nästan kockade efter 1,5 timme i vattnet, har aldrig varit så varm om fötterna när jag surfat, plus att sulan är super mjuk vilket innebär
Kan verkligne rekommendera dem som sagt! -
Köp Atan på vindsurfing.se så sparar du några hundringar! De är suveräna, dock lite begränsad livslängd – på mina fötter iaf.
-
Tackar för snabba svar. Jag beställer från Vindsurfing.se direkt och passar på att köpa en bom också
-
Kan bara instämma. Atan 7mm (Polar) är helt otroligt varma! Lite hala kanske och kardborrbanden runt skaften håller inte men man svettas i dem oavsett hur kallt det är.
Köp!
-
Kan bara instämma!
Atan 7mm och du kommer att svettas om fötterna trots att vattent inte är många + grader! Dom bästa skona jag någonsin haft! (har bara testat dom två gånger så jag kan inte säga nått om hålbarheten)
Tips klipp naglarna!!! polarens Atan modell tunnare har gått sönder vid stortånMvh Stefan
-
Tjenare Marty! överlevt alla blåsiga dagar?
Jag kör Atan våtskor wave! räcker gott och väl på vintern!
/ses -
Kan bara instämma i kören och säga ska du ha varma bra skor ska du ha Atan 7 mm!
Logga in för att svara.