• vatten temp

Publicerad av anonym-anvandare på 25 oktober, 2002 vid 19:27

Har legat i lumpen ett tag och är inte riktigt bekant med vatten temperaturen på västkusten men antar att det blir lite kallt med våtdräkt.
    Finns det någon som inte har gått över till torrdräkt ?

klepper svarade 22 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • skarabe

Medlem
    25 oktober, 2002 vid 19:32

Yep! Har förvisso väst med huva å sånt, men ingen torris.. Körde med huvan nere idag för det blev för varmt.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 2002 vid 19:40

YEAH, körde med min north semidry utan huva, väst eller andra damkläder, funkade utmärkt. Apdrag med femnollan här i Halmstad wink.gif

• klepper

Medlem
    25 oktober, 2002 vid 20:33

Jajamän, jag körde igår med hål i skorna, och vi snackar då ett rejält hål, och det gick utmärkt tillsammans med en semidry och rushguard. Jag fick stanna och massera fossingen bara.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.