Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Vattentät mobilfodral/väska

• Vattentät mobilfodral/väska

Publicerad av perssona på 16 juni, 2010 vid 13:44

Snart ska jag åka på semestern till Italien och vill köpa några vattentäta mobil väskor eller mobilfodral. Så, jag har ingen erfarenhet med sådana saker och undrar om ngn har mer erfarenhet eller kan säga mer om sådana väskor. Är de verkligen hållbara och vattentäta? Är det säkert att hålla mobiltelefonen i dem (förstås, jag kommer inte att simma med min mobiltelefon 😀 )…men jag vill hålla min mobiltelefon (HTC Desire) säker vid stranden. Jag har hittat några intressanta mobil väskor på en shop (ser jätte fina ut)…vad tycker ni? ska jag köpa? Tack på förhand! 🙂

jester svarade 14 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • jester

Medlem
    23 juni, 2010 vid 08:45

Jag kan varmt rekommendera AquaPac. Vi kör med våra GPSer i dom, och vissa brukar stoppa ner en mobil oxå om dom råkar ut för problem på vattnet. Så mao så badar vi med dom, och kraschar i höga hastigheter…
    http://www.aquapac.se/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Vattentät mobilfodral/väska

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.