Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vattentät mp3

• vattentät mp3

Publicerad av anna på 14 december, 2006 vid 08:19

detta vore väl en julklapp att önska sig.
    http://www.surfermp3.com/

den är bara vattentät till två meter, men till freestyle/slalom m.m. borde det inte vara några problem.

är det några andra företag som börjat göra vattentäta mp3 spelare än?

jomensaatt svarade 18 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jomensaatt

Medlem
    14 december, 2006 vid 08:28

Vore inte så dumt även om det faktiskt är bra gött att höra vågorna. Men för plattvatten skulle jag absolut vilja ha en mp3. Det var dock väldigt dyra i förhållande till kapasitet.. men vaffan, de är ju vattentäta.

By the way, Anna seglar du inte längre för Onwater?

• Johan!!

Gäst
    14 december, 2006 vid 10:23

Ganska dyrt som sagt. Fast radion för en 20$ skulle man ju kunna köpa. Rätt coolt att kolla väderprognoserna medans man seglar… ”å, fan det ska blåsa kuling i finland” bara å dra vidare.

Gojul

• anna

Medlem
    14 december, 2006 vid 16:47

Nepp, nu ska jag segla på Naish grejer.
    http://www.fahlensurf.se
    Efter att ha sett Laure Treboux utveckling de senaste åren kunde jag ju inte annat än byta över dit. Hahaa.
    Näe, men det ska bli riktigt spännande när jag får mina grejer. Tror de kommer passa mig kalas.

• jomensaatt

Medlem
    14 december, 2006 vid 18:02

Okej, vart det slitningar med Onwater eller ville du helt enkelt köra Naish?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA