Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vattentät mp3 spelar?

• calle_b

Medlem
    3 februari, 2005 vid 12:46

har tänkt tanken oxå, men ärligt, vindens brus och vågornas bryt KNÄCKER!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 februari, 2005 vid 13:14

jo men t.ex freeride/freestyle med någon ösig låt i lurarna hade fan varit klockrent
    t.ex.
    Blink 182 – Dude Ranch –> 03 – Dammit

hade varit ganska fett!

• tabi

Medlem
    3 februari, 2005 vid 13:54

Jag har oxå varit sugen på det där ett tag, sen kom jag på det; kondomer!!

Det funkar skitbra att stoppa i en spelare och göra en knut och stoppa innanför våtdräkten. Likadant med hörlurarna, bara att stoppa i och köra en knut på hela paketet.
    Man känner sig lite dum att gå omkring med två kondomer hängandes längs kinderna… crazy.gif

Jag har bara kört med huv, annars riskerar hörlurarna att trilla ut.

lycka till! cool.gif

• _alexander

Medlem
    3 februari, 2005 vid 14:00

kolla boardseekersmag shopsida, där finns en gjord för att ha i vatten

• johan_m

Medlem
    3 februari, 2005 vid 14:37

I senaste Illustrerad vetenskap så stod de om en som var gjort för att ha i vatten, minns dock inte vad den hette, men den kostade runt tusenlappen iaf för 256mb minne tror ja de va.

//johan

• brickan

Medlem
    3 februari, 2005 vid 14:40

Det finns en mängd olika mp3 spelare som är vattentäta allt fån hörlurar till att man sänder i käkbenet.
    Vindsurfarna är ju som vanligt lite efter så på kite konfen har man redan diskuterat saken wink.gif

http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Board=kitekonfnew&Number=266431&Forum=f33&Words=mp3&Searchpage=0&Limit=25&Main=266112&Search=true&where=bodysub&Name=&daterange=1&newerval=1&newertype=y&olderval=&oldertype=&bodyprev=#Post266431

• brickan

Medlem
    3 februari, 2005 vid 14:59

Svar till:

har tänkt tanken oxå, men ärligt, vindens brus och vågornas bryt KNÄCKER!

[/ QUOTE ]

Japp det stämmer!

When you ride it’s in your mind

Fast man kanske behöver lite music när man w surfar ungeför som man gärna vill ha det när man cyklar eller springer blir ju lite tråkigt i längden annars grin.gif
    Men det beror på vem som rippar så dom som inte fattar vad jag menar är mitt råd köp en mp3 spelar.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 februari, 2005 vid 15:21

Fuck va dumt!
    Vad är det för fel på vindbrus, naturens krafter, vågorna.
    /D

• calle_b

Medlem
    3 februari, 2005 vid 15:43

Härligt med en total-splittrad tråd cool.gif

Tobbe, din kondom-dude, musiken kommer juh när man surfar juh!
    (annars fete-rolig bild av en snubbe med två kådisar skymtandes ur öronen, hahaha)

“Best of nature”, “ha en feting brytandes bakom sig på torö”. Finns inom kort, i en butik nära dig, med favvosar som:
    “Spolad”
    “Kuling från Syd”
    samt “Logohöga läppen i huvet”

Det ni, gubbs.

• anders_hoffman

Medlem
    3 februari, 2005 vid 18:04

Sitter du på en iPod har du detta alternativ.. Har du ingen iPod, köp en iPod Photo 60 GB (15000 låtar) o ett sånt där skal, så kan du få med dig hela skivsamlingen ut på vattnet.. när kamerans minneskort blir fullt laddar du bara över allt till iPoden o fortsätter fota..

Tobbe: Är fortfarande lite lack på att du pajade min MD-spelare i ditt första försök med “musik på vattnet”.. O dessutom finns det ju faktist hörlurar som klarar av vatten , ser ju faktist bättre ut än två kondomer i öronen..

• mwp

Medlem
    3 februari, 2005 vid 18:48

Tänk på att balanssinnet sitter i örona wink.gif
    mwp

• herodude

Medlem
    3 februari, 2005 vid 18:57

grymmmt, fast det dock inte om jag är sugen på å dra ut min Ipod i saltvattnet… ^_^

• anders_hoffman

Medlem
    3 februari, 2005 vid 19:26

Haha, nej javet! Det är ju lite det som är grejen va.. Känns lite vanskligt att dra ut en (i mitt fall) 3200-kronorspjäs på vattnet.. Skulle nåt hända tror jag dock att man kan skylla allt på lilipod (företaget som gör fodralet)..

• herodude

Medlem
    3 februari, 2005 vid 21:30

mm jo iofs haha ah 20 gb rocks.. laugh.gif fast blir no kanske trixxigt att fästa den me, inte kul om man lämnar den på havets botten.. laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2005 vid 07:09

Har en polare som har en klocka med mp3 inkl. vattentäta hörlurar han rockar alltid när han är ute och surfar. Tror han beställde sin på nätet från usa…kommer tyvär inte ihåg vad det var för märke. Men det finns och det funkar!
    /P-E

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vattentät mp3 spelar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.