Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vattentät mp3 spelare
-
Vattentät mp3 spelare
Publicerad av brickan på 24 november, 2004 vid 11:31För dom som gillar musik när man åker.
http://www.computergeeks.com/details.asp?invtid=H20MANboardtalk svarade 20 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Den som vi ha lite mer high-tech köper istället en spelare som använder käkbenet för att leda ljudet.. Då gör det inget om man får vatten i öronen.
-
går väl annars att lösa med ett tufft pannband av gaffatejp.
-
vad fan ska man med en mp3 spelare till när man kaitar eller surfar, jag trodde man var ute efter naturupplevelsen, men det är klart snart ska man väl ha en esspresso maskin på brädan för att vara COOL HE HE HE
ta hand om er kait nördar
-
kul som fan juh.. körde med mp3 spelare när jag tränade cross ibland… man får ett HELT annat ”flow” på körningen.. kan tänka att det blir samma på vanned
-
Har alltid musik när jag snowboardar. Håller helt med på att det e grymmare att köra med ljud. Lite stenhård dödsmetall medans men störtar ner mot droppet som man misstänker ska bli ens död, inser att det var mycket högre än det såg ut underifrån, sätter en Chicken salad och landar i puder… inget slår det… Om det hade varit helt tyst förutom vinden som susar i öronen så hade det inte varit samma känsla. Samma gäller säkert för kite.
-
Svar till:
, sätter en Chicken salad och landar i puder… inget slår det…
[/ QUOTE ]
Faen nu blidde det jobbigt… Åka snowboard, lyssna på musik och äta kycklingsallad samtidigt…. Det är vad jag kallar hårt!
-
jepp, skidor utan musik blir de ingen njutning av. eller snöbrett heller för den delen då man kör de.
-
Svar till:
Har alltid musik när jag snowboardar. Håller helt med på att det e grymmare att köra med ljud. Lite stenhård dödsmetall medans men störtar ner mot droppet som man misstänker ska bli ens död, inser att det var mycket högre än det såg ut underifrån, sätter en Chicken salad och landar i puder… inget slår det… Om det hade varit helt tyst förutom vinden som susar i öronen så hade det inte varit samma känsla. Samma gäller säkert för kite.
[/ QUOTE ]
Alltid undrat varför snowboardåkare har så dålig koll.
Nu vet jag. Tack./E
-
Dom här ser inte så klumpiga ut, och inga ömtåliga kablar heller.
Självklart måste glasögonen bort så man kan ha sina Oakleys
istället
Logga in för att svara.