Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vattentät mp3 spelare

• magwe

Medlem
    24 november, 2004 vid 17:25

Den som vi ha lite mer high-tech köper istället en spelare som använder käkbenet för att leda ljudet.. Då gör det inget om man får vatten i öronen.

http://www.finisinc.com/swimp3/index.html

• skanepaul

Medlem
    24 november, 2004 vid 17:34

Om man vill glida runt med simglasögon på då…

• pjoter

Medlem
    24 november, 2004 vid 18:45

går väl annars att lösa med ett tufft pannband av gaffatejp.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 november, 2004 vid 18:49

vad fan ska man med en mp3 spelare till när man kaitar eller surfar, jag trodde man var ute efter naturupplevelsen, men det är klart snart ska man väl ha en esspresso maskin på brädan för att vara COOL HE HE HE cool.gif ta hand om er kait nördar

• pjoter

Medlem
    24 november, 2004 vid 21:58

hellre lite skön musik än brus från vatten å vind.

• niklas82

Medlem
    25 november, 2004 vid 11:22

kul som fan juh.. körde med mp3 spelare när jag tränade cross ibland… man får ett HELT annat ”flow” på körningen.. kan tänka att det blir samma på vanned

• fredrik_molin

Medlem
    25 november, 2004 vid 13:30

Har alltid musik när jag snowboardar. Håller helt med på att det e grymmare att köra med ljud. Lite stenhård dödsmetall medans men störtar ner mot droppet som man misstänker ska bli ens död, inser att det var mycket högre än det såg ut underifrån, sätter en Chicken salad och landar i puder… inget slår det… Om det hade varit helt tyst förutom vinden som susar i öronen så hade det inte varit samma känsla. Samma gäller säkert för kite.

• gogga

Medlem
    25 november, 2004 vid 16:52

Svar till:

, sätter en Chicken salad och landar i puder… inget slår det…

[/ QUOTE ]

Faen nu blidde det jobbigt… Åka snowboard, lyssna på musik och äta kycklingsallad samtidigt…. Det är vad jag kallar hårt!

• pjoter

Medlem
    25 november, 2004 vid 17:07

jepp, skidor utan musik blir de ingen njutning av. eller snöbrett heller för den delen då man kör de.

• kongos

Medlem
    25 november, 2004 vid 17:47

Svar till:

Har alltid musik när jag snowboardar. Håller helt med på att det e grymmare att köra med ljud. Lite stenhård dödsmetall medans men störtar ner mot droppet som man misstänker ska bli ens död, inser att det var mycket högre än det såg ut underifrån, sätter en Chicken salad och landar i puder… inget slår det… Om det hade varit helt tyst förutom vinden som susar i öronen så hade det inte varit samma känsla. Samma gäller säkert för kite.

[/ QUOTE ]

Alltid undrat varför snowboardåkare har så dålig koll.
    Nu vet jag. Tack.

/E

• boardtalk

Medlem
    25 november, 2004 vid 18:41

Dom här ser inte så klumpiga ut, och inga ömtåliga kablar heller.
    Självklart måste glasögonen bort så man kan ha sina Oakleys
    istället smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vattentät mp3 spelare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.