Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vattentätt fodral till GPS???

• Vattentätt fodral till GPS???

Publicerad av anonym-anvandare på 9 september, 2005 vid 08:54

Jag letar efter ett smidigt vattentätt fodral till min garmin etrex, den ska sitta ungefär som en klocka runt handleden. Någon som har ett bra tips?? confused.gif
    Hittar bara fodral av påstyp/aquapack.
    Det borde finnas något bättre..

the_novice svarade 19 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jester

Medlem
    9 september, 2005 vid 09:14

Jag tycker Aquapak funkar kanonbra, men i somras såg jag en variant på Hjertmans i Gbg med en behållare i hårdplast med mjuk front. Kommer dock inte ihåg tillverkare.

http://www.hjertmans.se/

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:04

Kan detta fungera?
    Man lägger GPS:n i en tät påse typ genomskinlig förslutningsbar som man köper skruv och mutter som lösplock i. Sedan lägger man paketet i den här.
    hoppas bilden kommer med. [bild]

• anonym-anvandare

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:11

Vet inte hur man får med bilden?????

• daha

Medlem
    12 september, 2005 vid 05:46

En sån här skulle jag vilja ha:
    Aquapac med arm(/lår)-band (£29.99): PRO Sports Case
    – Fortfarande den lite klumpiga förslutningen men det borde funka….

//David

• the_novice

Medlem
    12 september, 2005 vid 07:21

Vi är väl ett par stycken nu som kör med den mindre till Garmin fortex; 207 mini Walkie sports ( http://www.aqua-life.se/ )

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vattentätt fodral till GPS???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.