Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vattentemperatur i Varberg
-
Vattentemperatur i Varberg
Publicerad av alohavbg på 22 mars, 2010 vid 17:33Vattentemperatur. Plats:Varberg 2010-03-22 (ca 1 km från Apelviken) klockan 17:10 2 grader mao isen är borta. Rätt prylar på kroppen så är de bara att sätta igång
alohavbg svarade 14 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Tror intresset för vindprognosen (som ser ok ut för imorrn!!!!) e betydligt större här än vattentempen. Alla inser nog att de är KALLT! Sen exakt hur JÄVLA kallt e inte så väsenligt! Bara den utlovade vinden uppenbarar sej så blir de åka av i Apel imorrn!!!
-
surfslusken;602750 wrote:Tror intresset för vindprognosen (som ser ok ut för imorrn!!!!) e betydligt större här än vattentempen. Alla inser nog att de är KALLT! Sen exakt hur JÄVLA kallt e inte så väsenligt! Bara den utlovade vinden uppenbarar sej så blir de åka av i Apel imorrn!!!
haha:D
-
stoorfaen;602864 wrote:Well, blev det något åka av?
Kan du dra dej i purjon på att de blev!
O inte va de kallt heller. -
surfslusken;602890 wrote:Kan du dra dej i purjon på att de blev!
O inte va de kallt heller.Hur va det då?
-
Jag plaskade runt lite i vågorna i Åsa o vattnet bet ifrån lite grann. Men det var fan inget att gnälla över!
-
snaffe;602899 wrote:Hur va det då?
Me risk för att bli tjatig: De va INTE kallt.
-
surfslusken;602917 wrote:Me risk för att bli tjatig: De va INTE kallt.
Det var inte det jag undrade! Vinden!
-
snaffe;602924 wrote:Det var inte det jag undrade! Vinden!
Den va aningen varmare än vattnet.
-
Man kan säga att det var stekhett på vattnet men kallare i, men inte kallt som slusken tidigare nämnt. Här en framegrabe från Apelviken.
-
gurra1978;602936 wrote:Man kan säga att det var stekhett på vattnet men kallare i, men inte kallt som slusken tidigare nämnt. Här en framegrabe från Apelviken.
E de Di Leva eller möjligen Uffe Larsson som sköter färgkordineringen hos team Ohana/Kulingvarning den här säsongen? Orange bräda till ett Uffe Larsson grönt segel???
Samma dag ja äntligen blir borgmästare i Varberg kommer ja klubba igenom en lokal ordnings stadga som förbjuder den färgkombon!!! -
Grönt segel? Snarare gult. Men alla vet ju att det ska vara blått om det ska gå hem hos dig. Här är det blåare i en cutMac.
-
Sist men inte minst så ser jag ner på dig slusken 😉
Godnatt, nu är man sådär skönt surfkomig. -
Jag pallar inte längre…flyttar snart ner till skitkusten i alla fall.
surfslusken;602937 wrote:E de Di Leva eller möjligen Uffe Larsson…Officiellt kolade ju Uffe men sanningen är att han bytt bransch asså?
Logga in för att svara.