Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vberg idag och/eller i morgon??

• s

Medlem
    14 maj, 2003 vid 10:33

Det är nog Willy-skipper du pratar om, den kan jag inte. Dessutom känns den skrämmande med tanke på hur den fått det namnet… AJ!

/Staffan

• judo-freddan

Medlem
    14 maj, 2003 vid 10:38

..och drar man det hela ett steg till så köper man en gammal laptop och fixar modem till mobilen. Har faktiskt funderingar på det.

• zehlertz

Medlem
    14 maj, 2003 vid 10:43

hmmm…okej

kollade lite på vmoves nu…trots slowmotion så e d ju svårt att fatta en del av tricken…

jag har precis börjat tricka så jag har en bit kvar…

Lycka till! *innan sommaren är över ska jag ha gjort mitt första seriösa försök på framåten*

• s

Medlem
    14 maj, 2003 vid 10:45

Då kan man ta laptopen och sätta sig och jobba i surfbussen på surfspotet i väntan på vind. Mycket bra!

/Staffan

• dr-masse

Medlem
    14 maj, 2003 vid 11:11

Härlig surfdagbok! Jag ligger bara tio (!) surfdagar efter… 🙂

Surfbuss går tyvärr bort just nu, men om ett par år… Kör in grejorna i Volvon, det funkar OK tills vidare.

WAP-telefon däremot, det skall jag spana in! Du har ju tipsat om det tidigare här och påminnelsen var inte dum.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vberg idag och/eller i morgon??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.