Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vbg midsommar
-
vbg midsommar
Publicerad av gonzo på 2 juni, 2008 vid 20:45ska vi skita i det eller det verkar ju inte va så många som kommer men självklart e ni välkomma upp ni som vill jag ska ju va å supa i vbg hur som helst.
skotten svarade 16 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
vi kan ha en “lilla midsommarafton” veckan efter för alla de som inte kunde komma på “riktiga midsommar”. det enda man behöver göra är att ignorera att ingen annan firar och så finns det kanske lediga stugor, granntanterna har inte laddat sina krigshandväskor o.s.v….och fira på som vanligt.
-
Jag ligger på botten av immeln… Ska ut och paddlasån där kanot. Kommer fan gå åt helvete. Någon som vet om sjöräddningen finns på immeln?
-
Jag är på på midsommar. och helgen efter. och helgen efter det om det behövs 🙂
-
Krillan82;472141 wrote:Jag ligger på botten av immeln… Ska ut och paddlasån där kanot. Kommer fan gå åt helvete. Någon som vet om sjöräddningen finns på immeln?
ledsen att du ska behöva gå bort så här tidigt i ditt liv, för Immlen ligger då djupt i skogen.
-
ok det verkar som om det kommer typ 3 pers så jag kan lura på min polare som ska ha kalas i vbg att det kommer 3 städade pojkar som vill dricka en öl och njuta av midsommar hos han. hehe
-
Gött! =) vi är ju städade! …..eller nått… vi kan iallafall hjälpa till o städa efteråt.
-
hehe du å jag ska ju spoona skotten mmmmm
ska se till att bjuda in många fina damer till han då -
Inte omöjligt att jag hänger på. Bara chansen att få sova sked med skotten är ju svårt att missa…
Logga in för att svara.