Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vbg/Läjet denna vecka på frånlandsvind

• Vbg/Läjet denna vecka på frånlandsvind

Publicerad av eddman på 20 augusti, 2007 vid 09:03

Man ska ju inte åka på frånland egentligen… i know, men jag fick inget i helgen så är jävligt sugen. är det någon som är nere o kör? Är vinden byig?

Kan ju funka att köra i läjet… det värsta som händer är ju att blir uppsköljd på stranden på Svarteskär hoho

Tjo!

/Ed

eddman svarade 17 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tjoppe

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 09:27

ÄÄh jag måste nog jobba lite!

Jag var ledig ons tors fre förra veckan för att det var bra vind..

Som straff för det fick jag jobba på söndag och även lite kvällar i veckan 🙁

//P

• jezaja

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 09:39

@EddmaN 407079 wrote:

Man ska ju inte åka på frånland egentligen… i know, men jag fick inget i helgen så är jävligt sugen. är det någon som är nere o kör? Är vinden byig?

Kan ju funka att köra i läjet… det värsta som händer är ju att blir uppsköljd på stranden på Svarteskär hoho

Tjo!

/Ed

Sjukt byigt i lejet bara på för mkt syd så frånland vill jag inte ens tänka på, balgö utanför varberg funkar bra på frånland men dit behöver man båt.

Känns bra med dålig vind när jag måste plugga tenta 🙂

• eddman

Medlem
    20 augusti, 2007 vid 11:38

ja, det brukar kunna bli sjukt byigt på syd/ost. körde i apelviken i torsdags eftermiddag/kväll på direkt syd, satan vad byigt det var, blev en del galna wipeouts…

Men OK man får la droppa den tanken då o hoppas att det vänder snart…

/Ed

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vbg/Läjet denna vecka på frånlandsvind

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.