Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem åker till Prasonisi isommar?

• Vem åker till Prasonisi isommar?

Publicerad av naish på 16 april, 2006 vid 12:12

Tjena

Nytt år och ny sommar. Vi är några stycken som hade tänkt dra till Prasonisi isommar det vill säga i slutet av Juni och stanna där minst en månad. Nu undrar vi om fler här i Sverige ska dit?Blir alltid billigare med taxi och boende om man är fler och dessutom MYCKET roligare.

Vem ska med?

Om någon vet något om priser som t.ex. boende och flygbiljett så skriv gärna, alla tipps är välkommna!!!

basse svarade 18 år, 5 månader sedan 19 Medlemmar · 80 Svar
  • 80 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    16 april, 2006 vid 16:23

JAAAAA, va kul!!!
    Så platt o fint där verkar vara!! Verkligen utmanande!!

Big shrimp

• babilidoo

Medlem
    16 april, 2006 vid 16:41

det kommer att bli grymt.

plattvatten o waves på ett och samma ställe, kan det bli bättre ?

• donpedro

Medlem
    16 april, 2006 vid 16:47

Hoho de ser ju onekligen grymmt ut. Var ligger detta ställe? Och hur e vind och vågstatistiken? Pris uppskattning? Vore ju jävligt fett å komma iväg.

• babilidoo

Medlem
    16 april, 2006 vid 17:33
    donpedro wrote:
    Hoho de ser ju onekligen grymmt ut. Var ligger detta ställe? Och hur e vind och vågstatistiken? Pris uppskattning? Vore ju jävligt fett å komma iväg.

Rhodos i Grekland

juni,juli,augusti är de mest vindrika månaderna på året. jag har själv inte varit där så vet inte mycke me priser o dylikt

• imported_borje

Medlem
    16 april, 2006 vid 17:49

Jag har varit där. Ju senare på sommaren man åker dit, desto mer vindsäkert blir det. Slutet på juli och augusti är antagligen bäst. Prasonisi ligger ju längst ner på udden, där ligger ju inga charterhotell vad jag vet, hade ni tänkt å ta flygstol och sedan hyra hotell där nere, eller bo på norra delen och pendla varje dag? För det är en bit att åka. Själ var jag där en gång, då jag annars seglade i Ixia. Men prasonisi var mycket bättre, så försök ordna boende där nere. Lycka till 🙂

• naish

Medlem
    17 april, 2006 vid 09:09

Vi hade tänkt att bo på hostel i Prasonisi. Vet du om det var dyrt med mat/boende i Prasonisi?

• lukasw

Medlem
    17 april, 2006 vid 10:11

Hej, mina vänner åker dit 15 juni stannar 2 veckor åker via polen kostnad 12000kr för 2 pers. Själv har varit där i 2001 5 veckor suf varje dag 😀 :blush: 😉

• r3wefew

Medlem
    17 april, 2006 vid 11:17

E det någon som har en länk till hotelles hemsida ???

• calle

Medlem
    17 april, 2006 vid 15:03

Pro center http://www.prasonisi.com/hotel.php
    Här hyrde vi boende.
    / Calle

• naish

Medlem
    18 april, 2006 vid 13:52

Hur mycket fick ni betala för att ha en sådan våning Calle?

• r3wefew

Medlem
    18 april, 2006 vid 23:24

hehe härlig statestik 93 – 95 % sannulikhet med en medelvind över 7 m/s den årstiden …. 😀

• calle

Medlem
    19 april, 2006 vid 06:55

Kommer tyvärr inte ihåg. Jag har efter 20 år surfande utvecklat ett speciellt korttidsminne som används för alla surfrelaterade utgifter 🙂
    Men skicka ett mail till procentret, jag kommer ihåg att dom var mycket trevliga och hjälpsamma.
    Mvh Calle

• naish

Medlem
    20 april, 2006 vid 07:03

Okej.Tack för tippset!

• kelso

Medlem
    20 april, 2006 vid 08:32

Tja
    Vad får man pröjsa för taxi från flygplaten? Ser ut att va en bit. Man klarar sig utan bil om man bor i hostel där nere eller?

• naish

Medlem
    20 april, 2006 vid 13:22

Bra fråga kelso :)!

Sida 1 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem åker till Prasonisi isommar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.