Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vem åker till Prasonisi isommar?
-
Vem åker till Prasonisi isommar?
Publicerad av naish på 16 april, 2006 vid 12:12Tjena
Nytt år och ny sommar. Vi är några stycken som hade tänkt dra till Prasonisi isommar det vill säga i slutet av Juni och stanna där minst en månad. Nu undrar vi om fler här i Sverige ska dit?Blir alltid billigare med taxi och boende om man är fler och dessutom MYCKET roligare.
Vem ska med?
Om någon vet något om priser som t.ex. boende och flygbiljett så skriv gärna, alla tipps är välkommna!!!
basse svarade 18 år, 5 månader sedan 19 Medlemmar · 80 Svar -
80 Svar
-
Oregistrerad
Gäst16 april, 2006 vid 16:23JAAAAA, va kul!!!
Så platt o fint där verkar vara!! Verkligen utmanande!!Big shrimp
-
det kommer att bli grymt.
plattvatten o waves på ett och samma ställe, kan det bli bättre ?
-
Hoho de ser ju onekligen grymmt ut. Var ligger detta ställe? Och hur e vind och vågstatistiken? Pris uppskattning? Vore ju jävligt fett å komma iväg.
-
donpedro wrote:Hoho de ser ju onekligen grymmt ut. Var ligger detta ställe? Och hur e vind och vågstatistiken? Pris uppskattning? Vore ju jävligt fett å komma iväg.
Rhodos i Grekland
juni,juli,augusti är de mest vindrika månaderna på året. jag har själv inte varit där så vet inte mycke me priser o dylikt
-
Jag har varit där. Ju senare på sommaren man åker dit, desto mer vindsäkert blir det. Slutet på juli och augusti är antagligen bäst. Prasonisi ligger ju längst ner på udden, där ligger ju inga charterhotell vad jag vet, hade ni tänkt å ta flygstol och sedan hyra hotell där nere, eller bo på norra delen och pendla varje dag? För det är en bit att åka. Själ var jag där en gång, då jag annars seglade i Ixia. Men prasonisi var mycket bättre, så försök ordna boende där nere. Lycka till 🙂
-
Vi hade tänkt att bo på hostel i Prasonisi. Vet du om det var dyrt med mat/boende i Prasonisi?
-
Hej, mina vänner åker dit 15 juni stannar 2 veckor åker via polen kostnad 12000kr för 2 pers. Själv har varit där i 2001 5 veckor suf varje dag 😀 :blush: 😉
-
hehe härlig statestik 93 – 95 % sannulikhet med en medelvind över 7 m/s den årstiden …. 😀
-
Kommer tyvärr inte ihåg. Jag har efter 20 år surfande utvecklat ett speciellt korttidsminne som används för alla surfrelaterade utgifter 🙂
Men skicka ett mail till procentret, jag kommer ihåg att dom var mycket trevliga och hjälpsamma.
Mvh Calle -
Tja
Vad får man pröjsa för taxi från flygplaten? Ser ut att va en bit. Man klarar sig utan bil om man bor i hostel där nere eller?
Logga in för att svara.