Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vem åker till Prasonisi isommar?
-
Hur fick du tag på Jutta då?? Mailade men har inte fått svar. Kanske måste ringa alltså.
-
Då bor man i tält i sanddynorna, det fanns det ett par stycken som gjorde när jag var där.
/ Calle -
stylepimpz satsar nog på tält asså 😀 men finns det verkligen inget mer boende där man kan bo billigt nära vattnet. 8 km e ju en bit endå å till de priset känns de ju verkligen inte värt.
-
Nä, det är ett militärområde mellan närmaste by och själva surfstället (där det ju finns lite hotell och restauranger).
/ Calle -
Är det någon som fått tag på snubben på prasonisi centret. Har mailat honom angående boende men har inte fått någon respons.
-
Fixat flygbiljett nu iallfall, 3500 med surfprylarna, Tur å retur Landvetter/Rhodos… gött som fan!
Har oxå mailat centergubben men verkar dött…
Får väl bli tält för Stylepimpz!
-
Har addat dig på msn kalle! Känns som vi måste prata ut om det här:)
-
He he…. Bokade igår… 4158 för 2 pers! Utan prylar. Prylarna kostar ca 250 per bag per väg. Vi åker den 12:e Aug och stannar 2 veckor.
När åker ni ner Kalle?
Får väl ta och ringa den där schnubben för mail verkar ju inte funka. Tyskarna kanske bokade i Januari och nu är det fullt hela sept ut!
Faxade precis… får se om det ger resultat!
-
Basse wrote:He he…. Bokade igår… 4158 för 2 pers! Utan prylar. Prylarna kostar ca 250 per bag per väg. Vi åker den 12:e Aug och stannar 2 veckor.
När åker ni ner Kalle?
Får väl ta och ringa den där schnubben för mail verkar ju inte funka. Tyskarna kanske bokade i Januari och nu är det fullt hela sept ut!
Fan basse nu får vi snacka igenom detta, ni är FÖR spontana. Jag ska med!
-
adde wrote:Fan basse nu får vi snacka igenom detta, ni är FÖR spontana. Jag ska med!
Boka då din sakker!
-
Fly Me säger ja bara…
Genom Carlsson Wagoonlit i Halmstad.
Men biljetterna går inte å boka, utan man måste köpa direkt.
Martina som jag snacka med på Carlsson Wagoonlit rådde mig att köpa ganska snart för priset kan ändras å har vi otur tar de slut…Så vi får ta å styra upp de här snart!!!
Hur går det med boendet Philip? Hörde nått om att de var ganska dyrt, av nicke. Men man inte dela på ett rum, de lär inte märka om man e nån extra…
-
Japp.. FlyMe .. men Kalle… Vi bokade igår kväll och fick dem för ca 2000 st. Kan vara dyrare den tiden ni åker dock.
Enligt deras hemsida tar de 180 kr exkl moms per surfbag. Jag snackade med någon hos dem och frågade vilken maxvikt det var på dessa bagar men det var ingen enligt dem… he he… trooooligt! Packar nog max 23 kg i varje så det inte blir något strul.Inget svar på faxen jag skickade tidigare idag heller!
-
Bokade ni direkt genom fly me eller?
Men kollade där med nu, blev ingen pris diff…Verkar som de diffar i pris mellan vilken dag i veckan man åker med…
ner blev de ganska dyrt, e väl dyrar ju närmare man kommer.
-
Basse:
hur lyckades du boka biljett föresten?
Jag kan bara köpa den på deras sajt?
Har ni hittat nått boende?
Logga in för att svara.