Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem åker till Prasonisi isommar?

• basse

Medlem
    25 april, 2006 vid 15:34

Ni åker säkert en dyrare tid. Vi bokade på deras sajt. Jag kollade nyss och då var det samma pris som jag fick på de datumen vi bokat. Dvs 2150 per person typ. Vi åker lördag till lördag, 2 veckor. Onsdag kunde man också flyga ner den första veckan och den dagen var billigare…. typ 300 sek eller något. Hem kunde man bara åka på lördagar så sent i Aug.

Boende har vi inte fixat något ännu. Fax funkade inte heller verkar det som. Kanske har de mycket att göra inför EFPT eller något. Det ordnar sig nog. Får ringa någon gång sedan om de inte svarar på mailen snart.

• karapp

Medlem
    25 april, 2006 vid 19:35

mmm…
    Blir dyrare och dyrare ju kortare tid frammåt du bokar…
    min ditresa kostar mkt mer än hemresan.
    Köpte genom deras sajt med…

vi har fått svar från det ena centret, och de sa ca 2000spänn i veckan/man…

Men vi skickar ner Nicke med tält en vecka innan så får fixa boende åt oss 🙂

• adde

Medlem
    25 april, 2006 vid 19:44

Bokat!

/adde

• kelso

Medlem
    26 april, 2006 vid 06:02

Låter bra. Lita på att Nikke fixar boende=) Vi måste ju ordna så vi bor nära surfspotten. Jag har också bokat nu 1/7-5/8.

• naish

Medlem
    26 april, 2006 vid 11:25

Det går en flgbiljett den 24 juni och många den 1 juli. Jag och Mattias hade tänkt åka ner den 1 juli men d kanske inte är så bra om vi är 3 st som ska ha stora boardbags med oss. Jag åker alltså ner den 24 juni och Mattias åker ner den 1 juli. Tror det blir på detta viset. Det blir skit bra kelso för då kan du och Mattias dela taxi till prasonisi!

• karapp

Medlem
    26 april, 2006 vid 14:00
    Naish wrote:
    Det går en flgbiljett den 24 juni och många den 1 juli. Jag och Mattias hade tänkt åka ner den 1 juli men d kanske inte är så bra om vi är 3 st som ska ha stora boardbags med oss. Jag åker alltså ner den 24 juni och Mattias åker ner den 1 juli. Tror det blir på detta viset. Det blir skit bra kelso för då kan du och Mattias dela taxi till prasonisi!

Gött Philip… då slipper ja åka ensam! Bra tänkt 🙂

Ringde ner till de boendet ja prata om igår, men de var fullbokat hela
    sommarn. Men fick ett nummer till ett annat boende, men de har varit
    upptaget hela dan. Men provar mer…
    Annars ringer jag till de första boendet å ber om mer nummer!!!

Blev av med en vecka semester föresten, JÄVLA SKIT, så nu blir de 24 tills 16 istället för min del…

• naish

Medlem
    26 april, 2006 vid 15:02

Så nu har ju bokat. Åker dit den 24 juni och kommer hem den 9 Augusti! WOOHOOOO D KOMMER ROKKKAAA!!!

• niklas_s

Medlem
    27 april, 2006 vid 05:42

bokad, 17 juni till 9 augusti. synd me kalle där men

• basse

Medlem
    27 april, 2006 vid 06:10

Kalle … du vet väl om att du har laglig rätt till 4 veckor SAMMANHÄNGANDE semester under sommaren! Kolla med facket!! Det var iaf vad min chef sa till oss på senaste gruppmötet.

• kelso

Medlem
    27 april, 2006 vid 08:18

Ge dom Kalle. Gött att alla har bokat nu. Kommer rocka!!!!!!!!!

• adde

Medlem
    27 april, 2006 vid 10:06

Nästa fråga: Vad ska med?

4.2, 4.7 och 5.3, Stora freestyleplankan och sen en freestyle/wave på 96 liter siktar jag på…. Skall man beställa en 3.7:a eller??

• niklas_s

Medlem
    27 april, 2006 vid 11:53

ja kommer köra freestyle 100 litarn, som kommer om 2 veckor, göööd, åsså 6.0 5.3 4.7 4.2.

• karapp

Medlem
    27 april, 2006 vid 12:04

Bagage
    Du får ta med dig 20 kg bagage för incheckning samt 8 kg handbagage med max mått 45x35x20cm. FlyMe debiterar övervikt med 50SEK (6EUR) per kg. Otympligt bagage såsom golfbagar, cyklar, skidor etc. betalas styckpris 180SEK (20EUR) per stycke per flight. Läs mer information om detta i villkoren.

visserligen inte så dyrt med övervikt… men blir nog slimmat endå,
    5.9 5.3 4.7 och 100liter freestylebräda.

Ja jag vet, kan ta 4veckor om jag vill… men då passar det inte med flyg, är
    rätt slutsålt i början på juni.
    Och eftersom jag e nästan nyast på jobbet fick jag välja semester sist 🙁

• naish

Medlem
    27 april, 2006 vid 12:59

Har du hört något nytt om boendet Kalle?

• niklas_s

Medlem
    27 april, 2006 vid 18:21
    Naish wrote:
    Har du hört något nytt om boendet Kalle?

Från Kalle:

de läär bli tält! 🙂

Hehe… fick svar från ett ställe ida, de ville ha typ 2 papp veckan…
    Svårt att hitta nått billigt asså… men din polare mattias hade ju nått
    på g, men är nog dyrt med, var med bil inkluderat….

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem åker till Prasonisi isommar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.