Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem är detta
-
Vem är detta
Publicerad av robrox på 5 februari, 2008 vid 06:47Är det nångon som känner igen sig eller vet vem som gör de feta hoppet på min bild. http://www.stoneandwater.nu/albums.aspx?album=apelviken20071227 sista bilden.
Jävligt högt iaf 🙂
PZ Robert
above_the_law svarade 16 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Det väl samme kille som på alla de andra kitesurfbilderna från den dagen?
-
christian12345;442995 wrote:Det väl samme kille som på alla de andra kitesurfbilderna från den dagen?
hahhahahahaahahahaaaaa… aloha
-
Tjena Robban, jag vet inte vem det är men skulle gissa på Putte (utifrån kite mm).
Bry dig inte om dom “dissiga” inläggen från “halvdanskarna”:wink:. Verkar ibland som om många där nere haft cement i sandlådan/badviken…(OBS! Riktat enbart till vissa som sällan kommer med något positivt. INTE alla “goa” skånepågar!). Fel att generalisera…..
Du skulle ha varit i Läjet igår em/kväll. Jäklar vad rena vågor och VILKET ljus i solnedgången:laugh: !
Ha de gott!
RobRox;442850 wrote:Är det nångon som känner igen sig eller vet vem som gör de feta hoppet på min bild. http://www.stoneandwater.nu/albums.aspx?album=apelviken20071227 sista bilden.Jävligt högt iaf 🙂
PZ Robert
-
Vill inte generalisera här, men bry dig inte om de dissiga inläggena från halvlapparna, de försöker bara föra dig på villospår med sina gissningar 😉
Jag är ganska säker på att det är Sigve från Norge som är på dina bilder.
-
Dessutom tror jag att servern som du har bilderna på har lagt av.
-
@christian12345 443303 wrote:
Dessutom tror jag att servern som du har bilderna på har lagt av.
mm för de funkar fan inte så bra…
-
å vem e detta,kan det vara en tysk eller e det sourra??hmm
-
Hehe, nej nej, jag kör inte Cabrinha vet du väl? Och aldrig skulle jag har orange string heller. Röd eller svart är de enda färgerna som gäller!
-
Det var ju det jag sa:smile: !
Who´s the silverback around here ha, he he?!
Goa bilder annars från Matte “Djevulen”. De e humor, de e humor, de e humor!!!Luwa1111;443667 wrote:Det ÄR Putte på SP! //Johan
Logga in för att svara.