Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem ar i Thailand nu?
-
Vem ar i Thailand nu?
Publicerad av aka_kalle på 4 januari, 2007 vid 09:48Ja vem haller hus dar nu och hur lange? Kommer kanske bort dit om tio dagar eller sa.
johanw svarade 18 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
hihi, vet du om nicke ar dar fortfarande? Ludde? Stellan?
-
Du e fan bara för äcklig… nu får det fan räcka med ditt jevla glidande…
Ha det gött mannen
-
Ludde åker hem om ett par dagar, Nicke är nog kvar i alla fall och Stellan är väl till och med thailändare nu!
-
jag å en polare kommer ner om två veckor! nån som har vart på Koh Pangan å surfat?
-
Tjena Kalle! Joda, jag arkvar i thailand men det ar dags for mig att aka tillbaka hemmat om en vecka sa jag kommer inte vara kvar nar du kommer, synd.
Stellan kommer att vara kvar o Ludde vet jag inte.
Gallande surf pa Koh Phan Ngan sa gar det ju att surfa har om det bara hade vart vind. Blaste en del nar jag kom hit for nagra veckor sen men sen dog det och har varit helt vindstilla sen dess. -
Tjenare Nicke! Längesen nu. Kollade upp det lite idag och tydligen kan man inte flyg Nadi -> Bangkok direkt utan måste åka till Sidney eller Los Angeles först vilket resulterar i en 10k bara för att komma till Thailand, och så ska man hem med… Man skulle varit sponsrad av Thai air … Hur var Thailand annars? Hade du med dig grejjerna?
-
Tja din gamla rav. Nej, jag hade inte med mig kiteprylarna vilket jag ar helt nojd med. Det har inte blast mer an nagra dagar, och nar det val blaste var vinden byig och byte riktning stup i kvarten. Annars ar ju Thailand ett stortskont stalle, mat, dryck o boende kostar ingenting och alla ar trevliga.
Har hade man kunnat tanka sig stanna om det bara hade blast lite mer.
Nar kommer du hem igen? -
räligt, brun och jävlig….tur att du måste gömma dig i en våtdräkt
Logga in för att svara.