Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem är Stinger?

• Vem är Stinger?

Publicerad av oaxen på 19 augusti, 2005 vid 07:42

Vi som oippar på Oåxen har ju oätt bra koll på vaoandra*. Signaturen dyker upp titt som tätt här på konfen, men vem döljer sig där egentligen? Tror aldrig jag sett någon med sådana prylar på Roxen, i alla fall inte de senaste 10 åren.
    Är det karbon-Rikard, bördig från Åtvid? Är det Anders Bringdahl? Vem vem vem?!!!
    Tyvärr tar han/hon inte emot privata meddelanden, därför denna åtgärd.

* Svensk översättning: Vi som rippar på Roxen har ju rätt bra koll på varandra

oaxen svarade 19 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • stinger

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:26

Vem är Stinger? Uh-huh men det är ju jag ( som Långben på julafton.
    Oippar inte Oåxen så ofta, senast var nog en bra dag i juni när jag var ute och gjorde sjön osäker med min gamla Stinger och nästan lika gamla Wallénsegel. Jag är bördig från Motala och Vättern håller mig fortfarande (efter 16 år i Linkeboda) i ett järngrepp så jag åker helst in till Varamon när blåsten känns säker.

Jag var inne i kontrollpanelen så nu går det nog att skicka PM…

• charlieb

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 09:10

Till och med en gammal Roxensurfare som jag vet vem Stinger är… lite hjälpte väl att han har ett av mina segel…
    Hoppas Flashet funkar bra!

C

• stinger

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 10:11

Jajamensan, det funkar fint. Tack för en bra affär.

• rille

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 08:34

Skönt att höra att det finns flera som är smått beroende av Vättern. Min polare Judo-Freddan har en bra samling Vätternspots på sin sida http://www.surfbussen.com .Samlingen är tänkt att utökas med det ultimata side-shore stället på Vättern, men vi har inte riktigt hittat det än, men kolla inläggen från Carrera som i tråden om ”surf i Jönköping” eller vad den hette, som är ganska aktuell just..Fett!

/Rickard

• oaxen

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 13:41

OK! Upp till bevis! Fräls mig!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem är Stinger?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.