Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem är Sveriges bästa kitesurfare?
-
Vem är Sveriges bästa kitesurfare?
Publicerad av anonym-anvandare på 31 januari, 2003 vid 12:28Vem är Sveriges bästa kitesurfare?
rune svarade 21 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Det är helt klart Johan Markensten!!!
Sett honom i aktion.. helt enorm balans o närvaro!
-
Det är helt klart jag!
Sett honom i aktion.. helt enorm balans o närvaro!
-
jag tycker att toesidethomas är bäst!!! hehe
men Mike T k vann väl det inofficiella SM förra året, i falsterbo.. det är kanske förståligt att inte alla sveriges duktiga kiteare kunde ställa upp med tanke på avstånden från norr till söder?!
-
Tycker också att Mike the Knife är bäst, har aldrig sett honom köra i verkligheten… men han vann ju Red Bull i Falsterbo? plus att han varit med i en Kitetidning,,,
Respekt!
-
han om vann i falsterbo hade överlägset bäst style och register av de jag sett.
-
Mike imponerade helt klart mest, fast skönast åkning hade Ditrich (felstvning ?) utan tvekan…
-
jag tycker han christian dittrish eller vad han heter har jävligt skön åkstil. har iofs bara sett han på film men…
-
arligt talat sa skiter jag i vicket, men det komemr bli en del koola stilar till nasta ar…
/Hugo
-
Kan tänka mig att grabbarna från cabarete kommer komma hem med en del nya grejer:) Som man kan lära sig av ..
-
och vem bryr sig om nån mästare? det är ju viktigast vem som har roligast, eller?
ska man bara rikta sig ut på tävlingar? FUN rules!
och tack Mr Zoolander! -
Jag tycker att Hugo e bäst…
Länge leve tjejsporten,
“har du inte vind i seglet så är den någon annanstans”
Mvh Don Vise
Logga in för att svara.