Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem drar vart i GBG?

• niklas_s

Medlem
    11 december, 2005 vid 09:49

fisken kommer gå av ida

• the_novice

Medlem
    11 december, 2005 vid 09:56

Blir nog björlanda om vinden kommer lite tidigare än det gjorde igår…

• andreas-f

Medlem
    11 december, 2005 vid 10:34

Verkar inte blåsa så mycket eller? Jag kan kanske tänka mig några åk i björlanda om det är någon mer som ska dit.

• the_novice

Medlem
    11 december, 2005 vid 10:57

Näe, det är ju lite dåligt med vind…
    Var samma igår, stack ut vid 12 tiden och hade lite lagom drag i 6.5 ett par timmar, sedan kom vinden vi tre-tiden och då var det bara att köra så länge man vågade i mörkret dvs fram till kl 4…

Kommer det vind inom närmsta timmen så sticker jag väl ut, men annars får man väl göra ngt annat tråkigt som att slåss julhandeln eller ngt… tongue.gif

• andreas-f

Medlem
    11 december, 2005 vid 11:09

Det får fasen blåsa på lite om det ska vara värt det. Jag säger som du, kommer det vind snart drar jag, annars är mitt alternativ idag att röja ur mitt vindsförråd….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem drar vart i GBG?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.