Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vem e detta?
-
vem e detta?
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 7 november, 2003 vid 15:34Tänkte ba kolla vem denna surfaren är här inne.
någon som vill bekräfta?thelee svarade 21 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
japp det är jag när jag inte är hemma och sätter på din morsa ……
-
Svar till:
japp det är jag när jag inte är hemma och sätter på din morsa ……
[/ QUOTE ]
mmm… anonymt och oerhört moget. mystiskt dock att ip:t matchar en viss Lars_K… kan ju vara ett sammanträffande eller att datorn som användes är tillgänglig för många…
07/11/2003 15:05
Lars_K
Reggad: 18/09/2002
Hemort: GBG
(136.8.159.10)/mvh Lönna och Björna med förhoppningar om ett ärligare steffo (<---detta sägs med en lite mer skämtsammare ton)
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst7 november, 2003 vid 21:03man skall ju inte dra förhastade slutsatser nu..
Men det vore i mitt intresse o höra vad Lasse.K säger?
-
Hmm, det stämmer faktisk…136.8.159.10 hade jag på jobbet idag. Detta ip:t delas säkert av flera på Volvo PV.
Hemma har jag fast ip, det som visas för detta inlägg…Tyvärr, det är varken jag på bilden eller jag som skrivit det mogna inlägget. Jävligt trist att anklagas för en massa skit här på konfen. Andra gången det händer, verkar jag oseriös eller? Jaja, skitsamma.
-
Det innebär med andra ord att d finns ngn anna på volvo som skriver på konfen,…
-
Ja, vem kan det vara…Det finns ca 12000 i GBG att välja bland. Undrar bara vem som jobbar sent en fredagkväll. Kan ju inte finnas många…
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst7 november, 2003 vid 21:12undrade just varför du skulle skriva något sådant, visst det e säkert något du velat skriva till mig men hållt inne det
men jag tyckte inte det lät som ett utav dina inlägg.Menmen..väldigt tufft skrivet.
Skulle gärna vilja veta vem det är, igentligen spelar det ingen roll för jag e inte sådan som han verkat tro.Kram på dig!
-
Nä, jag håller inget inne mot dej eller nån annan. Dina inlägg är ömsom vin ömsom vatten. Oftast kul. Fast du stavar som en jävla kratta!
Ha de gutt Rambo =) -
Då får jag ursäkta för alla falska anklagelser! Visste inte att ip:t delades av så många. Skönt att alla är vänner igen (har nånsin någon varit ovän med någon?). Nu ska vi slänga igång RIP och drömma oss bort här i Dalarna ett tag.
Tack och bock.
-
Svar till:
Fast du stavar som en jävla kratta!
[/ QUOTE ]
Haha ja det är sant! Rambo kanske bör skaffa sig ett rättstavningsprogram, visst man stavar ju inte rätt jämt men någon måtta för det vara.
Okej förlåt Rambo, jag har mobbat dig lite väl mycket den senaste tiden, men faktiskt så är mitt intryck av dig att du också tycker att det är rätt kul med lite munhugg i all välmening.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst8 november, 2003 vid 08:07hrm…
Det var ett jävdrans tjöt om min stavning!!
o ändå ingen förändring, jag stavar snarare sämmre pga all press jag känner inför nästa inlägg..
o du(Nordgren) som ”mobbar” mig..Håll det uppe!
(keep it up,fast på svenska för ni som inte hajjar)Färre personer här inne har din ”fruktansvärt roliga” mobbar skämt-humor..eller så döljer dem det någonstans jävligt bra.
-
Knatte
Gäst8 november, 2003 vid 09:59Det ser ut som kortet är taget Björlanda i alla fall? Eller har jag helt fel?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst8 november, 2003 vid 10:32för en vanlig surfer kan det vara var som hälst..
Men för det tränade ögat ser man att det är BEERLANDA.GRATTiS! full score,ten points!=)
-
Knatte
Gäst8 november, 2003 vid 11:22Gött att man inte har legat av sig
-
japp, bilden är tagen i björlanda, den 19 juni i år. Alltså dan innan midsommar.
Men har ingen aning vem det är på bilden…Det är min flickvän som tog bilden, fler bilder från den dagen finns på http://www.surfbilder.tk
Logga in för att svara.