Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vem e nyckter?
-
vem e nyckter?
Publicerad av krillan82 på 15 december, 2007 vid 21:16inte jag inte johan inte martin inte kalle inte hugointe skåtten inte nicke inte tomten inte luciac inte ngn
wiken svarade 17 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
jo då men såat… nä men det är ju mer det att jo då men så att så e det
-
mjersen;434172 wrote:vi har 2 fyllor kvar här. sen kommeer vi.pusshaij
hahahaaaa… gött, då dricker vi å firar när du kommer hem! krille styr upp något då med va!??!?!?!
-
va fan ryck upp er !! nu ska jag ut och supa!! härliga 27 nya Cm i morse… fy fan haze det är puder som ger power! pappa B jag har tappat bort tracking nr:et .. du kanske kan skicka det igen…
ring på mig 0854699519 . (IP TELEFON) vanlig svensk hemtele taxa… -
ja e superfull. har snott en stor jävla pumpa från klubben och upplåtit mitt rum åt en pre-op transsexuell tjej och hennes brudragg. sen har jag också gett taxipengar åt en brud att dra tillbaka till sitt ragg från tidigare på kvällen, hennes första girl on girl. så lär väl skeda min tyska korridorare i natt eller sova i trapphuset. en bra ördag alltså.
alltså shit, jag är flatornas skyddshelgon.
-
-
Dobbell yooo teee effff!!!
get me invited next time, you are on catchup after Varberg 😀
@grrrävmaskinisten 434194 wrote:
ja e superfull. har snott en stor jävla pumpa från klubben och upplåtit mitt rum åt en pre-op transsexuell tjej och hennes brudragg. sen har jag också gett taxipengar åt en brud att dra tillbaka till sitt ragg från tidigare på kvällen, hennes första girl on girl. så lär väl skeda min tyska korridorare i natt eller sova i trapphuset. en bra ördag alltså.
alltså shit, jag är flatornas skyddshelgon.
Logga in för att svara.