Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem F-N e Lars Nyström

• Vem F-N e Lars Nyström

Publicerad av badjanne på 20 maj, 2007 vid 18:27

Lars har varit med i Surfclub Klagshamn i många år och surfat mycket ihop med Per och ”Putte”
    När han fick veta vad som hänt men Per Andersson sa han direkt jag bjuder alla på en fin buffe på kvällen efter Folkracet, men jag måste bara veta hur många som kommer. (Dryck ingår ej)

Jag har lovat Lars ett besked om deltagarantalet senast på måndagkväll.

Vill du vara med på en trevlig fest till minne av Per skicka ett mejl till:

surfjanne@surfpost.se

Skriv hur många ni blir på festen, vem som tävlar och om ni stannar över natten.

Jag bad också Lars berätta lite om sitt företag:

Mitt företag heter Nyströms vin, gastronomi och catering. Maten och vinet är det centrala. Tillsammans med mina kockar lagas maten på plats i den lokal ni bestämmer. Eller på annan plats som vi förfogar över. Catering betyder att maten lagas, levereras och serveras om ni även önskar det sistnämnda. I helhetskonceptet ingår även eventuella arrangemang runt omkring måltiden.
    Festlokal, underhållning eller vad som än önskas. Jag kan även laga mat tillsammans med er i form av en matlagningskurs. Gärna i kombination med en vinprovning.

http://www.nystromsgastronomi.se

badjanne svarade 17 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem F-N e Lars Nyström

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.