Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem Fan Downwindade Från Skanörs Hamn Idag?
-
Vem Fan Downwindade Från Skanörs Hamn Idag?
gogga svarade 18 år, 7 månader sedan 19 Medlemmar · 32 Svar
-
Enlighted wrote:Dra inte alla över en kant!
kam…. inte kant
-
Det är ingen jävla ursäkt att man e turist inte fan åker jag till england eller OZ och kör på höger sida av vägen för att trafikreglerna står på snoffsig engelska
-
AnnaS wrote:🙂 det här kan ju bli kul. inbördeskrig gör nog fågelskådarna en tjänst
Kan vi inte bara träffas vid apelviken och kramas allihop 😀
Nej, men klart att det är IDIOTISKT att inte kolla upp vart man kan och INTE får åka innan man ger sig ut och iväg, säger ju sig självt att man vill kolla upp INNAN om det går att åka eller inte…
Fler och fler kommer att börja, det är bara så… Bättre att tipsa och ge råd till oss hemska nybröjare istället…
Love and Peace!
-
Eddie wrote:Enlighted wrote:Dra inte alla över en kant!
kam…. inte kant
Svenskläraren har talat antar jag?:tongue:
-
Enlighted wrote:Kan vi inte bara träffas vid apelviken och kramas allihop 😀
Apelviken är inte bara kram och gos 🙂
Såg en fin sak i lördags. Var rätt kass med vind så jag stog mest på land och ljög, höll på och packa ihop grejerna och en tjej lägger kiten och linorna över vägen nere vid norra stranden. Som tur var kom ingen bil men en smart cyklist stannade och höll ungefär i mitten på linorna när draken hade landat lite halvbra på andra sidan vägen.
Wave classic tog upp rätt mycket plats så de flesta kitarer var på den sidan, inte direkt perfekta nybörjarstället med en väg 10m bakom stranden, ytterligare 40m lite högspänning hos tågen.
-
Enlighted wrote:Eddie wrote:Enlighted wrote:Dra inte alla över en kant!
kam…. inte kant
E det fågelskådare och kommunalråd ska de fan dras över en kant, gärna till ett djupt jävla hål med syltna grisar i bonnen
-
kasimir wrote:Enlighted wrote:Eddie wrote:Enlighted wrote:Dra inte alla över en kant!
kam…. inte kant
E det fågelskådare och kommunalråd ska de fan dras över en kant, gärna till ett djupt jävla hål med syltna grisar i bonnen
Mohahaha…. ASG!!! 😀
-
jezaja wrote:Enlighted wrote:Kan vi inte bara träffas vid apelviken och kramas allihop 😀
Apelviken är inte bara kram och gos 🙂
Såg en fin sak i lördags. Var rätt kass med vind så jag stog mest på land och ljög, höll på och packa ihop grejerna och en tjej lägger kiten och linorna över vägen nere vid norra stranden. Som tur var kom ingen bil men en smart cyklist stannade och höll ungefär i mitten på linorna när draken hade landat lite halvbra på andra sidan vägen.
Wave classic tog upp rätt mycket plats så de flesta kitarer var på den sidan, inte direkt perfekta nybörjarstället med en väg 10m bakom stranden, ytterligare 40m lite högspänning hos tågen.
Men björkäng då… 😉
-
nu är vi kokta i bajs haha, men skit samma jag har kitat på svanrevet en gång sjukt nice var det, loong time ago dock, tippar på sledna turister! sa ni inte till dom?
-
Tror inte det är så jävla farligt faktiskt. Det finns redan förbud på dom platserna och det är personerna som bryter mot förbudet som kommer straffas. Har svårt att tro att kitare som kollektiv straffas bara för att några bryter mot reglerna. Om två bilar kör i 100 utanför en skola så blir det inte 30 på alla vägar i staden.
-
Stäng för fan Näset, där är ändå så otrevligt folk nere.
Koppla av för fan! -
ja för fan! stäng näset för helvete! så vi slipper allt lössläppt folk som kommer och förstör vårt fina näs. Gör det gärna till egen fristat. Bög?
-
Enlighted wrote:Eddie wrote:Enlighted wrote:Dra inte alla över en kant!
kam…. inte kant
Det kan du ge dig på…. På det här förtappade forumet har man mycket att göra. Du är i gott sällskap 😉
Peace!
-
Egan wrote:ja för fan! stäng näset för helvete! så vi slipper allt lössläppt folk som kommer och förstör vårt fina näs. Gör det gärna till egen fristat. Bög?
Ja du verkar vara en riktig Tysk bög haha!
Logga in för att svara.