Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Vem Gav mig bara en stjärna?
-
Var hittar ni stjärnorna? Tycker det var ett bra initiativ av Yann att ge sig själv några bonusstjärnor. Själv är bästa dräng som det heter…
-
Vafan, nu har jag bara två stjärnor, och jag som bara delat ut femmor, nu sist till dig Stoney….BAH!
-
hellgren, stoney…you each got 5stars from me
Baez, you got 5 from me, but somebody must not like you, have you been giving away secret spot info?
ha ha ha
peace
-
Nu ger jag alla 5 stjärnor till höger och vänster!
Alla som skriver i den här tråden får en femma av mig. Hellgren och baez! Nu har ni fått femmor! Bjussa tillbaka
-
Sharkboy, Yann, tack svin mycket grabbar! Jag gav tillbaka alla 5 fortare än blixten
-
no worries, 400+ have already viewed this thread!
I think a 5 star rating for the thread is in order -
hahaha.. biggest asshole kan vara jag.. jag e ju trots allt en proud member of Team Rövhål!
-
Yann och Daniel F, har nu pyntat er med 5 sjtärnor var. Tycker dessutom att ni är värda de stjärnorna pga snygga bilder och ständigt återkommande försök att hjälpa fellow surfers, både här och på nordsurf. Skit vad det har varit deprimerande att vara tvungen att vara på jobbet idag, fick inte flexa. Abstinens så det skvätter ur öronen.
-
Var det förresten nån av er, Yann eller Daniel F som var och filmade och fotade i Vik idag, hörde rykten om nån som var där och förevigade lite?
-
Jag var inte där men var fullt upptagen med att surfa så det blev inte mycket fotande. Knäppte några bilder efter surfet som jag eventuellt lägger upp senare. Tror inte jag fick med ngt speciellt under de 5 minuter jag fotade innan fingrarna trillade av… Jag fick tänja på mitt surfflex till max idag. Kom in med rödsprängda ögon kl 1430…
Tack för en grym dag! Den här kan jag leva på ända till nästa gång!
-
Nej, tog mig inte riktigt så långt som Vik, funkade det där idag, var det inte väl mycket väst på riktningen? Oavsett så fanns det skvalp kvar till mig vid halv-två, även om det såg riktigt dystert ut när jag kom ner. Var ensam i en timma, fick sen sällskap, trevligt.
Tack för stjärnorna! 😉
Logga in för att svara.