Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vem gjorde “en kul liten film” ??
-
vem gjorde “en kul liten film” ??
Publicerad av lolve på 16 september, 2005 vid 19:56hej jag undrar vem som gjorde “en kul liten film”
men headcam?(den fanns på http://www.junkshop.nu/)
den filmen var ju fan den fetaste JAG settser fett super skönt ut.
nu är jag desperat att skaffa wave/freestyle bräda!(BORT MED FREERIDEBRÄDAN )curry svarade 19 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Hej,
Kul att du gillade den. Filmen är mestadels filmad och klippt av RutgerHauer, även kallad Tysklars eller Tjocklasse. Sedan hade jag kamerna på huvudet under perioder…. Dock glömde jag rycka bort Surfersparadise loggan ur seglet 🙂 (Varsågo Bohman, kanske är jag värd ett nytt segel som tack för reklamen ????)…..
-
Hej Frippe, aka Michelin Boy.
Det är sant att jag var med på ett hörn, även om det svider i ditt bukfläsk att medge det.Filmen + lite annat skräp av mig och Frippe ligger i full version HÄR
-
Ehhh… Polansik o Spilberg, i ert tjafs om vem som just för tillfället är tjockast glömmer ni bort creden till Posterboy som vanligt!
-
Tja
Var är ni och åker skidor i Norge? och när på året var det?
Mitt under sommaren eller? -
Filmen är från Lejet, men även lite från Babbelviken och Salnö.
/Lars
-
Jag tror det var någon gång under April vi var i Sunnmörsalperna och Stranda. Däremot är stillbilderna på slutet från Iran under 2003. Mer om det hittar du Här.
-
tack jag glömde att speca att jag menade skidåkningen, men tack
-
vad körde ni för redigeringsprogram? bra bild! hur komprimerade ni så ni fick så pass bra bild? hur stor blev filen?
Logga in för att svara.