Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem har mest (o)seriösaste reklambilderna?

• jonaish

Medlem
    11 mars, 2008 vid 18:28
    Perrapops;451156 wrote:
    Förstår att du valde kite istället, mera småpojkar att impa på!
    Inte lätt att bli gammal va Jonaish?

ja precis, istället för att hålla på med en pensionärs sport…

• stoorfaen

Medlem
    11 mars, 2008 vid 18:53

Intressant tråd, bojkotta alla tillverkare som kör detta racet och promota dem som håller sig till ämnet, nämligen surfing. Varför säljer man utrustning med nakna brudar, är grejerna kass eller!?

• calle_b

Medlem
    11 mars, 2008 vid 19:36

Jonaish, din gamla hulligan, vill jag se dessa typer av bilder går jag till en sån sida. Eller du kanske hade ett underliggande budskap med de bifogade tuttarna? Kanske inte hör hemma på ett surfforum eller?
    Fridens.

• gonzo

Medlem
    11 mars, 2008 vid 19:44

ja du jonaish du e så sjukt gammal nu

• Oregistrerad

Gäst
    11 mars, 2008 vid 20:42

@Perrapops 451138 wrote:

Absolut har alla friheten att välja och göra vad de vill med sig själva, men personligen tycker jag att det är jäkligt märkligt och skumt att man väljer att operara sig själv för att bli snyggare! Det är vrickat, jag har full förståelse för människor som har defekt kropp, om till exempel det ena bröstet är dubbelt så stort som det andra, eller att man är helt platt.

Och självklart är det inte något galet i att exponera sig, men problemet är ju faktiskt att VI hela tiden vill ha mer och värre!

Jag jobbade som modell själv förut, jag har gått visningar, varit med i kataloger osv.
    Jag slutade med det Pga av det är en sån fruktansvärt ytlig och smutsig värld.
    Jag minns en gång när jag gick en visning för 3-4 år sedan
    för ett av sveriges största märken.
    När jag kom till visningen var det jag och två killar till, alla över 20 år. Tjejerna var mellan 13 och 16 år trådsmala och försökte efterlikna Kate moss. det var sjukt att se, smala som pinnar!
    Efteråt såg jag tjejerna med varsin drink i handen och killar som var dubbelt så gamla som dem själva!
    Jag blev äcklad och slöt på dagen, inte fan ville jag vara en del av det smutsiga, ytliga som pågick.

Sen om man gått och mått dåligt över sin kropp och tar ett beslut i en vuxen ålder att förändra sig sälv, fine! Men väldigt många tjejer som skaffar silikon är småtjejer som inte vet bättre!
    En produkt för att tillfredställa samhällets förväntningar!

Föräldrana borde veta.. Det finns många trådsmala människor som inte är modeller, men hellre smal än för tjock. Välj själv!

• danneman

Medlem
    12 mars, 2008 vid 13:16

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=bWOt_SOwNx8[/YOUTUBE]
    jag kan inte fatta varför denna filmsnutt jag gjorde har drygt 50 tusen tittare och trailern bara har 1400..mycke konstigt hmmmm,,,

släpp skiten å njut av dessa vackra sexiga brudar i stället om dom hör till produkten eller inte skit samma juvudsaken e la om den säljer eller?

“vill ha brädan men reklamen e diskriminerande så jag köper en annan” hahaaa!

• surfslusken

Medlem
    12 mars, 2008 vid 13:31

Hmmm…fint att de bara e plattvatten på Isla Margarita, så man slipper ta ma sej surfplylar när man ska dit menar ja.

*wank…wank*

• Oregistrerad

Gäst
    12 mars, 2008 vid 14:01

Så otroligt osmaklig film. Inte ens det vackra med tjejerna kommer fram. Bara rent snusk! Det är ju ingen skillnad på er som gillar det här och alla andra som tittar på porr och struntar i hur tjejerna egentligen har det eller vad allt det här får för konsekvenser i förlängningen, både för tjejer och killar. Porrsajter har också massor av besökare. Läser er konf ibland, man börjar ju undra över hur det står till med vissa av er.

• danneman

Medlem
    12 mars, 2008 vid 16:43

Ha ha! Vad då snuskigt, vilket e snuskigt????
    Ja du oregistrerad! dessa damer är inga tjejer som får betalt utan vanliga turister som festar och har det kul på beachen.. dom har defenitivt ingenting med porr att göra, Att gå omkring i string är helt enkelt bara en annan kultur..
    Som fler i Svergie borde ta efter!

Kan inte annat än att hålla med man börjar undra hur det står still med vissa inskränkta dudes här på konfen 😉

• mbkpeter

Medlem
    12 mars, 2008 vid 16:48

Mer string i Sverige!

• svenne

Medlem
    12 mars, 2008 vid 17:24
    DanneMan;451365 wrote:
    Att gå omkring i string är helt enkelt bara en annan kultur..

Ser fram emot att se dig i string. Eller, näe förresten.
    (Jag har redan postat string-Emil i den här tråden, det räcker nog så)

• getwet

Medlem
    12 mars, 2008 vid 18:27

@DanneMan 451365 wrote:

Ha ha! Vad då snuskigt, vilket e snuskigt????
    Ja du oregistrerad! dessa damer är inga tjejer som får betalt utan vanliga turister som festar och har det kul på beachen.. dom har defenitivt ingenting med porr att göra, Att gå omkring i string är helt enkelt bara en annan kultur..

Kan inte annat än att hålla med man börjar undra hur det står still med vissa inskränkta dudes här på konfen 😉

Danneman, jag såg och minns att du blivit far vilket beskrevs här på konfen. Låt oss säga att du skulle fått en dotter och hon skulle exponeras på samma sätt, hur skulle du se på saken då?

• pure

Medlem
    12 mars, 2008 vid 18:47

om det är något som är kvinnoförnedrande så är det att alltid utmåla kvinnor som offer som inte kan ta egna beslut utan gör allt under press från media och oss män… Kvinnor har en fri vilja och om dom vill stå toppless med string bikini och dansa så skall dom få göra det.. det är frihet..

• danneman

Medlem
    12 mars, 2008 vid 20:40

@getwet 451394 wrote:

Danneman, jag såg och minns att du blivit far vilket beskrevs här på konfen. Låt oss säga att du skulle fått en dotter och hon skulle exponeras på samma sätt, hur skulle du se på saken då?

Hade min dotter velat exponera sig så hade det ju vart hennes val. nu snackar vi reklam och inte någon porrblaska..

Ok i så fall skulle jag vart riktigt jävla stolt över min dotter/son. jag fattar inte att folk har så förutfattade meningar om dessa modeller. hur många är det som i den här tråden har erfarenheter av dessa modeller och den reklam ni kritiserar?

nu vet jag inte om jag tar vatten över huvudet men hela Surfbranshen är väl en enda stor exponering..

förmin del skulle jag vilja döpa om tråden till vem som har dom “Sexigaste reklam brudarna”
    Me gusta!

Ps. Min kärring e föresten med i filmklippet åvan. känns helt naturligt.:tongue:

• danneman

Medlem
    12 mars, 2008 vid 20:42

@Svenne 451377 wrote:

Ser fram emot att se dig i string. Eller, näe förresten.
    (Jag har redan postat string-Emil i den här tråden, det räcker nog så)

haha! jag har faktiskt ett par srting liggandes i byrålådan .. annars finns det en möjlighet att du kan få se mig i Speedos kanske det duger?:grin:

Sida 6 av 19

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem har mest (o)seriösaste reklambilderna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.