-
vem kör mountainboard
vem kör mountainboard och var, på vad och hur..
vilken kite?
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › vem kör mountainboard
vem kör mountainboard och var, på vad och hur..
vilken kite?
Jag kör en del ibland, Sandön och Farhult. Vi kör mest på sand och med stora drakar.
foils? har du bilder..? e det svårt? kan man köra på gräs?
vanliga stora drakar, inflatables. Gräs går aldeles utmärkt att köra på. Är inte alls svårt men man behöver lite annan teknik som man snabbt lär sig. har bilder och filmer. Lägg till mig på msn så kan jag skicka tqm_animal@hotmail.com
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › vem kör mountainboard
You must be logged in to create new discussions.