Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vem plåtade i Dalen förra fredagen
-
vem plåtade i Dalen förra fredagen
Publicerad av styret på 22 september, 2012 vid 21:55Jag såg några fotografer som inte var dom vanliga på stranden i Dalen förra fredagen.
Finns det några bilder att se därifrån?
Jag tyckte jag fick ett par grymma träffar på grymma vågor och tänkte om man kanske fastnat på nån bildruta nån gång.Okej okej, inte skitcoolt att fråga sånt här men ibland behöver man få se sig själv utifrån för att finna inre frid…
Jag seglade på helvit planka med gulblått simmer.
svenne svarade 12 år, 1 månad sedan 17 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Var e alla Dalen pix från lördan?? Såg ett gäng gluggar på stranden så man stog ju på lite mer än kanske egentligen hade lust me:(
-
Jag har lite kulor till dig sluskis efter att jag fotat dig i dalen. Bara att komma och hämta ;-).
-
Hetsa Henryk här på konfen – han sitter på lite pics från i lördags. Tror du fastnade på några Slusken…
-
marängen;699494 wrote:Om du menar förra lördagen…
Jo, menar “förra” lördan, när ALLA bokstavligen var där.
Var nog svårt att inte hamna på nån bild när man låg i klungan. -
Joraa – fastnade på bild.. Tyvärr inga bilder i sånt läge där man riktigt kan se det sköna surf som utfördes – nästan i klass med foruminläggen 😉 – men man kan ju alltid njuta av färgen…
-
jag pratar nog fan om lördagen jag med.
Det är inte lätt med veckodagar när man rockar 7dagarshelg… -
Ja men se där!:)
Ettan ser väl rent tekniskt helt ok ut.
Tvåan, vilka koola färger, alla kör BLÅTT! Men vem photoshopa ner 3 meters vågen???
Trean…ee..svårt o se på mobilen:)Tack för visat intresse!:)
-
Jag tog ett par bilder innan jag själv stack ut, men det blev bara på Kristoffer och Andreas.
/Martin – http://www.martinpalsson.se
-
Ja, snygga bilder. Speciellt den första, där Living visar opp grym timing och carving.
-
Äh, lägg av Ola, det säger du bara för att Simmerloggan hamnat i det gyllene snittet! Men visst är bilderna grymma trots det:tongue:
/M
-
Gyllene skäret borde det heta i det här fallet. Och du får nog läsa på lite om gyllene snittet….
http://opinionator.blogs.nytimes.com/2012/09/24/proportion-control/ -
På tal om att läsa på håller jag med Ola att Livings toppsväng är som tagen ur ett skolboksexempel. Jag borde kanske ha postat hela sekvensen under FAQ. “Vågridning – Så gör du”.
/martin
Logga in för att svara.