-
Vem repade min bil i Skälåker/Gålö idag fredag em?
Hej
Jag skulle vilja komma i kontakt med den person som orsakade ett dörruppslag modell större (repad yta om 10*4cm) på min bil på parkeringen till Skälåker/Gålö idag fredag 23:e maj. Jag var där mellan 14.15-18.00 och den stora massan stack innan mig. Det var mest kajtare på plats men jag skriver detta på vindsurf-forumet också. Området runt skadan var rentorkat från damm till skillnad från resten av bilen så jag antar att personen som orsakade dörruppslaget kollade om det blev något märke eller ej – vilket det alltså blev. Tyvärr fanns ingen lapp under vindrutetorkaren så jag utgår ifrån denna har blåst bort eller liknande.
På den bifogade bilden syns min bil längst till vänster med skadat område markerat. Bilen är en mörkblå Mitsubishi Lancer kombi -04 och stod på samma plats hela dagen.
Jag är till 99% säker på att skadan uppstått under dagen eftersom jag inte parkerat på sådana ställen man kan få dörruppslag på under den senaste veckan.
Den enda bil jag sett stå parkerad till vänster om min var en silvrig Alfa Romeo 147 (karosstyp småbil) med “ALFA” och “147” skrivet på var sin sida av regplåten fram. Personen som hade denna bil var kajtare iaf. Det kan dock ha stått andra bilar där under tiden jag vindsurfade.
Vet någon vem ägaren av den silvriga Alfan är eller har ni sett någon annan bil stå till vänster om min under dagen? Tacksam för alla tips.
EDIT: ägaren av den silvriga alfan har hört av sig och det verkar som om den här historien kan lösa sig trots allt. Naaajs. 🙂
Diskussionen ‘Vem repade min bil i Skälåker/Gålö idag fredag em?’ är stängd för nya svar.