Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem reser i början på feb?
-
Vem reser i början på feb?
Publicerad av aka_kalle på 12 december, 2007 vid 21:42Vill iväg och kita av mig i början av feb +- en vecka typ. Någon som ska iväg då och i så fall var?
pjoter svarade 17 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Vi är 3 skallar som åka iväg i början av februari, men vi blir borta till i juni Tarifo morcko och portugal går färden. 😀
-
Cabarete från början av feb och 2 månader framåt!
Redan bokat och klart! Jihoooooooooo! :laugh: -
Gadget är det dig jag träffade i habo som körde jn? Ooh feb verkar vara en jobbig månad att åka, vinden ser inte riktigt bra ut någonstans ju
-
annars kan du ju åka med oss lite tidigare. 9 jan till sjukt supersecret land med fet vind å superfårhållanden.
-
Jess… Det var jag!
Vinden ska vara ganska ok tror jag!
Lite bris på Windguru´s siffror så blir det kanon! -
AKA_KALLE;434106 wrote:Gadget är det dig jag träffade i habo som körde jn? Ooh feb verkar vara en jobbig månad att åka, vinden ser inte riktigt bra ut någonstans ju
Killen med en JN wild thing II ella han som tappa draken förra helgen?!
åå jävlar va jag fick rädda massa drakar från att flyga upp på land den dagen! 😀
-
Det var min lilla dam i luften som slet av min leash!
Tack för hjälpen Jonaish, hon trivs inte ensam på land! -
Ja peru verkar bra drar nog dit den 22e dec då verkar där mindre farligt. Fia ska du till cabarete med? När?
-
@AKA_KALLE 434106 wrote:
Ooh feb verkar vara en jobbig månad att åka, vinden ser inte riktigt bra ut någonstans ju
Var I cabs från 22 jan förra året och första månaden var Guld, Mars var dålig och April ännu sämre
-
jupp samma secret. ser finare å finare ut ju mer man kollar. gött de bara e 3v kvar nu.
Logga in för att svara.