Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem saknar sommaren???(BILDER)
-
Vem saknar sommaren???(BILDER)
Publicerad av jacko på 29 november, 2005 vid 23:02shit vad soft
egan svarade 19 år, 4 månader sedan 26 Medlemmar · 68 Svar -
68 Svar
-
Tack för den bilden. Den var en isbrytare med mina nya kollegor. Kl 07.30 andra dagen på mitt nya jobb som ligger i ett helt annat län än där jag bor, ertappas jag av två förbigående kollegor med att ha en stor Fetta på skärmen.
De tyckte det var lita väl tidigt för P-surf och nu kommer resten av dagen gå åt till att övertyga dem om att jag var inne på ett surf-forum,
Tack, det var roligt….:D
//
Mickegoa bilder dock..
-
Svar till:
Tack för den bilden. Den var en isbrytare med mina nya kollegor. Kl 07.30 andra dagen på mitt nya jobb som ligger i ett helt annat län än där jag bor, ertappas jag av två förbigående kollegor med att ha en stor Fetta på skärmen.
De tyckte det var lita väl tidigt för P-surf och nu kommer resten av dagen gå åt till att övertyga dem om att jag var inne på ett surf-forum,
[/ QUOTE ]
Haha, faan vilken god start på dagen att börja med ett garv. Får mig att osökt minnas en pryl från när jag pluggade i Götet. Det fanns en alkis nere vid nordstan som gick runt och garvade hela tiden. Jag menar hela tiden. Ofta såg man inte karln när man passerade utan hörde bara ett avlägset garvande. Så djävla skön. En dag som denna undrar man ju lite om det var han som inte hade alla paddlarna i vattnet eller jag? Man måste ju djävligt gött om man susar runt och garvar hela tiden.
-
nänä!! inget ps!! helt äkta, genuint och vackert!!! ååå, gud va härligt!
Logga in för att svara.