Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem säljer Dakine sele/shorts i sverige

• kasimir

Medlem
    10 juni, 2007 vid 19:07

Det är några jävla nötter som bara vill kränga väskor och inte ens svarar på mail om det kan tänka sig och ta in nått man är intresserad av. Sämsta i Sverige.
    Synd eftersom Dakine gör mycket bra prylar.

• luuddee

Medlem
    10 juni, 2007 vid 20:30

kae har också upptäckt det hehe. . jag kan kolla om ja kan ordna stellan. men tycker dom e sjukt äckliga dom där shortsen..

• nundy

Medlem
    10 juni, 2007 vid 22:13

Dom är gay!!

• henkeman70

Medlem
    11 juni, 2007 vid 05:39

Stadium XXL säljer ION’s motsvarande modell. Priset låg på 1795:- om jag minns rätt. Klämde på dem i lördags. Kändes helt ok. Fanns bara i militärgrönt.

• stellan

Medlem
    11 juni, 2007 vid 05:57

Prövade dem i vintras och de var rätt bra. Jag som har så jävla korta armar får bommen mycket närmare mig och jag få¨r inte så ont i armbågarna.
    Kan du kolla Ludde. Vore kanon

• gogga

Medlem
    11 juni, 2007 vid 09:50

jag såg ett par i båtshoppen i båstad(de har fan allting nu!). Minns dock inte riktigt om det var dakine. ring och fråga!

• eddie

Medlem
    11 juni, 2007 vid 17:59

Jag har alltid tänkt på det när jag ser dig o Henke ihop.
    Du Stellan har så korta armar så du inte kan klia dig naveln utan att böja dig framåt….h
    Sen Henke som har armar som en apa… Han behöver knappt kröka på ryggen när han tar på skorna.

Kul fest i lördags Henke….!!! Tack 😉

• stellan

Medlem
    11 juni, 2007 vid 19:25

Du tänker helt enkelt för mycket!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem säljer Dakine sele/shorts i sverige

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.