Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem säljer Dakine sele/shorts i sverige
-
Vem säljer Dakine sele/shorts i sverige
Publicerad av stellan på 10 juni, 2007 vid 18:40Det är en slags integrerad bralla med sele eller tvärt om?? som på bilden.
stellan svarade 17 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Det är några jävla nötter som bara vill kränga väskor och inte ens svarar på mail om det kan tänka sig och ta in nått man är intresserad av. Sämsta i Sverige.
Synd eftersom Dakine gör mycket bra prylar. -
kae har också upptäckt det hehe. . jag kan kolla om ja kan ordna stellan. men tycker dom e sjukt äckliga dom där shortsen..
-
Stadium XXL säljer ION’s motsvarande modell. Priset låg på 1795:- om jag minns rätt. Klämde på dem i lördags. Kändes helt ok. Fanns bara i militärgrönt.
-
Prövade dem i vintras och de var rätt bra. Jag som har så jävla korta armar får bommen mycket närmare mig och jag få¨r inte så ont i armbågarna.
Kan du kolla Ludde. Vore kanon -
jag såg ett par i båtshoppen i båstad(de har fan allting nu!). Minns dock inte riktigt om det var dakine. ring och fråga!
-
Jag har alltid tänkt på det när jag ser dig o Henke ihop.
Du Stellan har så korta armar så du inte kan klia dig naveln utan att böja dig framåt….h
Sen Henke som har armar som en apa… Han behöver knappt kröka på ryggen när han tar på skorna.Kul fest i lördags Henke….!!! Tack 😉
Logga in för att svara.