Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem säljer filmen Lines?
-
Vem säljer filmen Lines?
Publicerad av sourra på 15 april, 2008 vid 22:18Den ska tydligen vara släppt 1 april och verkar fan go. Jag gillar Los Bilderbacks och deras bildsinne.
luuddee svarade 16 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Real säljer i USA (http://www.realkiteboarding.com/index.cfm?page=detail&catID=589&productID=10148). Om jag hade vetat hade jag kunnat beställa och bett syrran ta med sig. Tyvärr åker hon hemåt redan imorrn.
-
fan vad nice!! inge jävla överredigerat effektsökeri, bara shyst filmat. så de ska va…
Ingen som säljer i sverige?
-
@sourra 460142 wrote:
Satan i gatan vad schusst asså. Beställd! 44 dollars (264kr) med frakten till Sverge, det fick det vara värt..
-
Det är inte en så dum idé men jag stöttar gärna de få tilltalande produktioner som görs.
-
Nu har den äntligen trillat ned i postlådan. Jäkligt mycket go åkning och han det där lilla italienska pyret som var med i en rätt corny ”biografi” i Stance kör en session som borde täppa till truten på alla som hävdar att man inte kan ha kul med en ostrappad vågis på plattvatten.
-
Nice film! Massa grym ostrappad åkning vågridning och en nice wakestylesektion. Några coola kameravinklar hade de fixat också.
Sjukt med barrels och handlepasses på lippen!
Men jag måste klaga på soundtracket, det var riktigt ruttet… bara låten i trailern som e bra, vad heter den? nån som har koll?
-
Du får sätta dig och lägga på ett nytt ljudspår Wacko. Håller helt med men jag hade inte tänkt på att det var musik förrän du sa det. Har varit helt uppslukad av åkningen
-
de va den sämsta jävla skitfilmen vi sett. jag o clabbe sitter här och har ångest för att vi ens unnade denna film 1 timme av vårt liv. ok där finns lite skön åkning men det hade räckt med ett youtube klipp på 10 minuter för det.
-
Hahaha, tur att ni är unga och har många fler ångestfyllda timmar att se fram emot. Kan väl hålla med om det var en del skit där i mitten också men hade man klippt ned till bara vågdelarna så är det en riktigt go vågkiterulle. Eller det kanske bara är jag som blir sugen på att ge mig ut och rippa? Du får väl trösta dig med att du inte har betalt vidare dyra pengar för rullen…
-
Ny fråga: Nån som sett den här rullen?
http://www.x-tremevideo.com/Newreleases/index.cfm?ccs=117&cs=481&highlight=next -
@Luuddee 469449 wrote:
de va den sämsta jävla skitfilmen vi sett. jag o clabbe sitter här och har ångest för att vi ens unnade denna film 1 timme av vårt liv. ok där finns lite skön åkning men det hade räckt med ett youtube klipp på 10 minuter för det.
I thought it was better than the Eurovision Song contest, which both you and Clabbe seemed to like a LOT.
Logga in för att svara.