-
Vem säljer Nedhalsvev för Quickrelese?
Vilka affärer säljer sådana i Stockholmstrakten, måste dock passa till Quick relese
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vem säljer Nedhalsvev för Quickrelese?
Vilka affärer säljer sådana i Stockholmstrakten, måste dock passa till Quick relese
surfbutiken har båda sorter tror jag, annars funkar det ju med en adapter.
Kolla med Surfbutiken om de har en variant som passar både till QR och pin. Jag hade glömt det när jag beställde och kan därför bara använda min vev till QR och inte till min andra förlängare. Polaren har en likadan vev, fast den passar båda systemen. Annars verkar Chinook som Surfbutiken hålla. Har haft min i några månader och inte haft några problem än så länge.
Har iofs hört att plasten ger med sig efter ett tag. Använd sökfunktionen för mer info.
Mvh
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar