Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem ska till Cape Town när?
-
Vem ska till Cape Town när?
Publicerad av rambo_johnson på 1 december, 2003 vid 18:56Jag, Mårten, Kalle drar nu den 6-8de Dec
NicklÄZZ o Johan 19 Jan?
vem är det mer? halmstadktb? Team Vidrig?
vi blir väl nästan en 25pers elelr nått?
patrikol svarade 21 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Nä.
Det låter mycket rolit men jag har inte tid att åka.
Och om det blir så många så kanske man inte får plats. Kanske?Mypa
-
true dat, det var nästan så högernäven fick tala när de inkompetenta människorna på kilröj gjorde fel och höll på att tvinga oss bli hemme i Svedala på grund av deras strul. Ett par lusingar senare så var vi på da plane igen.
-
tacka vet jag reseledare mamma som fixar, har också fått fel biljett, men det ska tydligen lösa sig imorrn
-
glöm inte gustav well ni lär se honom han är bäst nämligen.
sen förstår jag inte varför ni drar dit 18 januari…säsongen är ju okt-mars.
gustav
-
nähä du anonymous afraid to get ya ass whoopd down there va?
tradigt nu att det blir en månad bra för er och sen skit eller?
gustav
-
http://www.boardhigh.com/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=30
vi synes väl i elandsbay gurra
-
Jajemän! 18 jan bär det av. Då har man avverkat den sista tentan, och är fri för 2 mån. Vi kommer bli ett bra gäng…
-
Säsongen är lång i Kapstaden. Sist jag var där, så hade vi våra bästa dagar på slutet! Bara man har swell, så har man att göra. Vågsurfing på morgonen, kite på dagen och vågsurfing på kvällen…
Nice
-
Svar till:
glöm inte gustav well ni lär se honom han är bäst nämligen.
sen förstår jag inte varför ni drar dit 18 januari…säsongen är ju okt-mars.
gustav
[/ QUOTE ]
Ok… jag förstår inte?
-
Utvalda delar av team vidrig dvs Gurra, Olle, Egil, och Majsan drar ner lite utspritt mellan 12 jan och 4 feb vi skall stanna i ca 6 mån. Förhoppningsvis kommer min eminenta och fruktansvärt vidriga tvilling och hälsar på ett par mån.
MVH Olle
-
tjenare olle, du vi har som sagt lite plats i vårt hus till nån som komemr den 12 jan typ, hör av dig till mig bara
0705-364482 elelr hugo@ljungberg.net
-
haha
http://iafrica.com/weather/capetown/
WINDY WINDY WINDY — WARNING VERY WINDY haha fan va fett det ska bliii
-
Muuuusssstttalainen! den länken har jag redan börjat att gilla, vågorna är inte heller så dåliga…
Logga in för att svara.