Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem ska vara först
-
Vem ska vara först
Publicerad av sidpiraya på 2 januari, 2008 vid 10:00Och sätta sin drake i den långa plank skiten i habo?
Jag ger en kitefilm som tröst pris. bilder ett måste…
edorf svarade 17 år, 2 månader sedan 12 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Nu låter du bli.. Den är ju bra att stå på. och så kommer inte nyböjarna ut. Det är skitbra. Desutom kommer vi kunna stå där och fota
-
Snackar du om den jätta långa slidern som börjar innefrån land?
-
@skejtar_henke 436438 wrote:
Nu låter du bli.. Den är ju bra att stå på. och så kommer inte nyböjarna ut. Det är skitbra. Desutom kommer vi kunna stå där och fota
Shit pomfrit rätt gött med brygga.
Harinte tänkt på att den har så många bra egenskaper -
@sidpiraya 436470 wrote:
Nä för fan ge fan i å åka in i den bara drakar räknas.
Ja inte gör märken i bryggan nu med huvudet eller nått sånt.
-
Om man inte har tvångstankar och måste köra nära ska det väl inte vara någon fara… Dessutom är det väl ”förbjuden zon” där ändå…
Iaf under badsäsong..
…fast vara ifrån ena sidan :laugh:
-
@sidpiraya 436296 wrote:
Och sätta sin drake i den långa plank skiten i habo?
Jag ger en kitefilm som tröst pris. bilder ett måste…
forste man som hoppar over bryggan (film bevis) och jag bjuder pa en lada ”beer”, galler fram t.o.m. 2008-03-31
-
@SkånePaul 436731 wrote:
Får jag bara låna din Rhino 18 så jävlar!
Tror det räknas som fusk, draken är ju förbjuden från alla pkra events så borde gälla samma här.
-
AKA_KALLE;436764 wrote:Tror det räknas som fusk, draken är ju förbjuden från alla pkra events så borde gälla samma här.
Tittar in på den här delen av steffo…
Vad är det för brygg j*vel alla snackar om och var i habo står den :/ ? Bara seglat där 4-5 dagar i sommars men gillar stället, bra för nybörjare.
Å varför kan en kite vara bättre på ”hoppa” än andra, ? Måste vara rätt svårt att göra en kite som är grym på att ta sig rakt upp 🙂
-
@AKA_KALLE 436764 wrote:
Tror det räknas som fusk, draken är ju förbjuden från alla pkra events så borde gälla samma här.
min ar inte tillganglig lanre men hittar ni en annan sa kor hart, oberoende av kitestorlek sa star erbjudandet fast. En lada ol eller en flaska Champagne, det senare kanske passar battre for en del av Er.
-
I think Ludde and eric have both been over it.. eric has been into it and Maria (we all know as the hot ozone chick) has had her kite in it as well…
although I think it was just an excuse to meet me when she needed it sewn up……
Logga in för att svara.