Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?
-
Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?
Publicerad av luuddee på 22 januari, 2008 vid 01:29Ja frågan e jätte jätte enkel Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?
jonaish svarade 16 år, 9 månader sedan 23 Medlemmar · 44 Svar -
44 Svar
-
vem skulle inte ha med mig på en öde ö va ?! och varför är inte Krille med ?
-
@Luuddee 440204 wrote:
Ja frågan e jätte jätte enkel Vem skulle du helst inte vilja ha med dej till en öde ö?
Luddes dumma frågor är det sissta jag skulle ta med
-
hahahah vilket skämt.. Som att välja mellan pest och kolera.. Varför är där ingen tjej med? VA fan. Hur ska jag annars få mat?
-
Jag skulle fan tatt med mig skithus papper, palmblad skaver så jävligt
-
hade alldrig tagit med jonaish 3,0
han hade ju hällt i sig all rom -
jag såg ju inte INTE jag heller. Plötsligt blev det mycket roligre.
-
Ha ha de flesta här är så nya så de inte vet vem MrMille är annars hade denna varit rätt given.
-
gonzo;440296 wrote:hade alldrig tagit med jonaish 3,0
han hade ju hällt i sig all romOm man får med sig 3.0-versionen så är väl allt bra, då kan man ju bara sitta nära och andas in så blir man full själv!
C
-
@christian12345 440335 wrote:
Om man får med sig 3.0-versionen så är väl allt bra, då kan man ju bara sitta nära och andas in så blir man full själv!
C
hehe tänkte inte så långt
-
@skejtar_henke 440239 wrote:
hahahah vilket skämt.. Som att välja mellan pest och kolera.. Varför är där ingen tjej med? VA fan. Hur ska jag annars få mat?
hugo har väl långt hår å sen är han väl en rackare på att laga tonfisk om man ska gå efter inläggen här på steffo
-
Kanske den mest vitala och viktigaste frågeställning någonsin på steffo.
Logga in för att svara.