Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vem vill inte slippa släpa på grejer?
-
Vem vill inte slippa släpa på grejer?
joachim_larsson svarade 15 år, 5 månader sedan 35 Medlemmar · 92 Svar
-
Nu efter introduktionen kan man bara tillskriva sig succé i windsurfingens hemland France, men 900 st windsurfare och ingen vind så är jag hes i halsen efter allt snack om boxen och kan bara konstatera vi är nu uppe och springer med vår produktion av de första boxarna.
Video kommer på spektaklet inom kort.
Ett tips Våga och Vinn, det behöver Sverige just nu…..
-
Joachim_Larsson;548765 wrote:Ett tips Våg och Vinn, det behöver Sverige just nu…..
Ja våg behöver man tamefan alltid;)
-
simpa;548784 wrote:Skilj på men och med för fan, sjukt jobbigt. inte första gången
Fixat.
-
Nu har ni äntligen filmen om Surfboxen här
http://www.konanordic.com/News.aspx?nId=8cbae4255752cbb&nPi=0 -
Ojojoj…Med det låset som var på boxen i filmen så är man ju inne på mindre än 5sekunder och kan plocka åt sig prylarna..Tror inte något försäkringsbolag godkänner det låset.
Den typen av lås ser ut att vara av samma typ som sitter på lås i klädskåp i badhus bl a.
-
Hur gör man om man råkar peta in tex en mastfot eller nåt annat smått längst in i boxen? Måste man klättra upp å krypa in i hålet då eller finns det en lucka på baksidan eller nån annan smart lösning?
-
haha, det är sjukt kul när han drar ut konan ur facket. precis som när en illusionist typ drar ut massa hopknutna näsdukar ur ärmen eller nåt – det tar aldrig slut!
-
Låset var ju fan ett skämt!!! Skulle aldrig lägga mina prylar där för 10 000tals kronor och sen ett lås som sitter på typ en brevlåda man har hemma….. glöm det.
-
alexasu;550928 wrote:haha, det är sjukt kul när han drar ut konan ur facket. precis som när en illusionist typ drar ut massa hopknutna näsdukar ur ärmen eller nåt – det tar aldrig slut!
Tänkte precis kommentera detta, den var stoooor :shocked:
-
Hade aldrig lagt mina grejer i en sådan box.. som att be att bli av med dom..
-
Skön idé. Kan tänka mig såna boxar utomlands på tex kretas stränder (där många uthyrare för närvarande förvarar grejer i öppna garage). Tror dock inte på boxen här i Sverige, mest pga bristande säkerhet.
-
Sorry, men det var en sjukt oduglig video. Faktiskt så dålig att jag tror att den jagar bort presumptiva köpare.
Logga in för att svara.