Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem vill vara bäst?

• lagvast

Medlem
    20 februari, 2002 vid 09:08

Jag köper surfgrejor efter tester jag har aldrig provseglat först.Och har alltid blivit nöjd.Testerna är det som styr mina inköp.Hur är det med era inköp?Priserna som jag fått är från Danmark.

• oscar

Medlem
    20 februari, 2002 vid 09:20

Har också köpt mkt efter tester. Chansen att få provsegla är ju inte så stor här i Sverige. Har dock nästan alltid blivit mkt nöjd. Mycket handlar ju om att lära sig grejerna man köpt.
    Sitter nu och väntar på besked om AB+ ska dyka upp snart. Har grymma förväntningar. Frågan är om det blir några schyssta freestyle brädor.

• kapten-k

Medlem
    26 februari, 2002 vid 03:06

Surf total i lund var en väldigt bra butik, synd dom la ner

• anonym-anvandare

Medlem
    4 mars, 2002 vid 13:28

Har precis fått hem en laddning prylar från Tyskland som jag beställde från http://www.looping.de Efter att jag hade gjort min beställning kom ett mail från transportjätten UPS som bekräftade att en leverans var på väg. Jag kunde sen se hur leveransen nådde Danmark, Sverige och Stockholm. Kändes proffsigt och lite kul. Leveransen tog tre dagar fram till min ytterdörr. Vet egentligen inte något om http://www.looping.de men det verkar funka bra och vara seriöst. Någon annan som har bra/dåliga erfarenheter från olika surfbutiker?

• highway

Medlem
    5 mars, 2002 vid 19:15

Vad kostar frakten på en bräda från looping.de..

• anonym-anvandare

Medlem
    5 mars, 2002 vid 23:02

Vet inte, har inte köpt någon bräda där men priset på frakt beror nog helt på storlek/vikt på det du köper. Det är nog bäst att fråga genom att maila eller genom att använda deras special offer-funktion (se info på deras site).

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem vill vara bäst?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.