Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vems är…
-
Hahaha och Cabrinha oxå om jag inte har helt fel information då om deras kvalité (eller det var väl kanske på den gamla tiden) 😉
Kom igen nu då 😉
-
Min gissning är cabrinha eftersom vissa som kör dessa anser att man inte behöver en leash, eftersom man har punch-out (eller vad nu cab. kallar det)…
-
Upp med namn… wake nills, Martin, Gonzo, neven, kungen, foppa eller Zlatan.
-
Om jag skall spekulera i hur det hela gick till så tror jag att han fick sladd, tappade kontakten och slog en volt.. Ett helt nytt ban-brytande sätt att kita på….
-
va e de för öveklass ide´ att hänga kiten på tork är väl lite att ta i.
-
@Haze 511438 wrote:
Vem är detta?
Kitemärket känner vi igen i alla fall 😉
yes box! o tur va väl de! Tack vare Swithbladens unika 100%depowersystem var det bara att dra i mittenlinorna.Efter behov kan man då flyga draken helt utan kraft och även landa den. Men detta har ju varit uppe tidigare i nåt videoklipp har jag för mig.
-
@debkåusf 511443 wrote:
yes box! o tur va väl de! Tack vare Swithbladens unika 100%depowersystem var det bara att dra i mittenlinorna.Efter behov kan man då flyga draken helt utan kraft och även landa den. Men detta har ju varit uppe tidigare i nåt videoklipp har jag för mig.
Så varför hamnade då kite där överhuvudtaget???
-
Hittade den på vindsurfing konfen 😉
Nä men om kiten är så säker med 100% depower så borde den aldrig ha hamnat där….
Logga in för att svara.