Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vems är…
-
@Haze 511457 wrote:
Hittade den på vindsurfing konfen 😉
Nä men om kiten är så säker med 100% depower så borde den aldrig ha hamnat där….
Jag vet som sagt inte vad som hände på vattnet. Men bara för att man har paraply med sig skyddar det ju inte om man inte fäller upp det:smirk:
-
@skotten 511464 wrote:
hahaha surfers paradise noobies….
Om vi nu ska vara på det sättet vill jag minnas att en massa naish-nybörjare fick ryggkotorna omplacerade förra året. Tror inte det har med märket att göra…
-
nä det va inte jag men en med samma namn.
som jag hört det så trasla linorna sig så att draken loopa så han va tvungen att släppa den
men jag vet inget säkert för jag va ej på plats -
Ha Ha där ligger du i lä Zoolander din gammle trädkramare!
Spännande ny del av vår sport!
Tur att det inte hände något allvarligt
-
Vi kom precis innan Kiten satt där. Jag såg bara dom två komma gåendes på stranden med kiten i luften .Sen när jag titta dit igen så satt kiten i Ledningen . Tur att ingen kom till skada iaf . Så nu när alla är hela kan man skratta gott åt det 🙂 … Tror Marcus fick en bild på det oxå
-
Varför ingen Leash då?? Då hade den ju inte flugit iväg utan förmodligen lagt sig ner på marken eller hur??
-
@Krillan82 511416 wrote:
SOURRA kanske
@Haze 511418 wrote:
Ääää han är ju aldrig på vattnet. Har inte sett han i Varberg sen mitten av sep…
Du skulle kollat i Läjet idag där jag gjorde ett bejublat gästspel. Det stod folk längs hela stranden och jublade. Göta Lejon var där med sina pompom-flickor och sin marschorkester. Knallar sålde sockervadd, varmkorv och varm saft. Aftonbladet var där och delade ut löpsedlar med texten “SOURRA SIKTAD I LÄJET!” och Bröderna Bronett sköt konfetti med en stor kanon fast all konfetti blåste in i trädgårdarna runt omkring. Ahh, vilken dag.
Men tillbaka till ämnet nu: Det finns tydligen en och annan som fångat tågledningspalavern på bild. Skönt att det gick bra men fan vad illa att vi får sån kass uppmärksamhet. Ett allmänt tips för framtiden är ju att inte launcha där stranden är som smalast och som närmast tågspåret.
-
Det här var ju riktit illa och det lär ju inte ligga oss på plussidan i framtida diskussioner om förbud. Varför kör man utan leash? Har Cabrinha ingen o-shithandle att hålla i? Kunde ju vart någon som fick linorna över sig och skadat sig lika gärna!
-
Förstasidan på http://www.hn.se/ och sen även en liten artikel på http://www.hn.se/m_standard.php?id=1012060&avdelning_1=109&avdelning_2=169& där det stod nåt om materialfel.
Way to go! -
Ja det va en händelserik dag idag,
polaren Per knäckte revbenet och fick uppsöka akuten och Anton andra gången du fuckar up leashen hur fan kan den sprängas?? Kanske lite mycket power i 12’an haha tur att det va grunt så att du kunde springa ifatt kiten annars kanske den hamnat på spåret den med 🙂 Hur gick det med fingret???2 bilden från dagens session iaf
-
Vem fan var det nu då 😉
Dags att se till så att det inte sker några mer dumheter nu. Alldeles för många nu…
-
Ja det hade ju vart bra att veta vem man inte ska köra i lä om framöver.
Logga in för att svara.